Ursprungligen postat av Gilbert
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
"Kinaskit" - Recensionstråd
Collapse
X
-
Tjena! Någon som sett någon billig vadarjacka på någon av sajterna? Jag är helt ny inom kinabeställningar och vet inte riktegt var jag skall leta. :
Lämna en kommentar:
-
Ok, kanske finns hopp då. Jag väntar på ett paket från Wlure som skickades för en månad sen. Kompisen fick sitt på 3 veckor därifrån...
Lämna en kommentar:
-
har fortfarande inte fått min lågprofilare från kina (2v försenad), mailade säljaren som erbjöd att skicka en ny utan extra kostnad (ifall den hade försvunnit eller något), såå aah får se om det kommer 2 rullar nu eller om den första faktiskt fått fötter och försvunnit :P
Lämna en kommentar:
-
Den 12/11 har jag väntat 2 månader på 10 crankbaits som inte dykt upp, kommer öppna en dispute imorgon om de inte kommit då, sen får vi se om jag får tillbaka de $13,95 jag betalat....Ursprungligen postat av Carnifex Visa inläggHaha, precis den modell jag syftade på
Men har någon inte fått sitt paket men ändå fått pengarna tillbaka på Alis "betalgaranti"?
// HC
Lämna en kommentar:
-
Jag fick tillbaka pengar för ett spö som hamnade i brasilien. Samma dag som pengarna satt på mitt konto så fick jag även spöt.Ursprungligen postat av Carnifex Visa inläggHaha, precis den modell jag syftade på
Men har någon inte fått sitt paket men ändå fått pengarna tillbaka på Alis "betalgaranti"?
Lämna en kommentar:
-
Haha, precis den modell jag syftade på
Lämna en kommentar:
-
Jo det vore ju snyggt, ett hb 1198 för $750, nån som vågar beställa ??Ursprungligen postat av Carnifex Visa inläggHar någon vågat beställa ekolod tex Humminbirds versioner? Är det samma fast billigare eller en kopia som inte funkar som det är tänkt?
Har någon blivit "blåst" från Aliexpress men lyckats få tillbaka pengarna för beställningen, som det står att man ska få om varan inte kommer?
//hc
Lämna en kommentar:
-
Har någon vågat beställa ekolod tex Humminbirds versioner? Är det samma fast billigare eller en kopia som inte funkar som det är tänkt?
Har någon blivit "blåst" från Aliexpress men lyckats få tillbaka pengarna för beställningen, som det står att man ska få om varan inte kommer?
Lämna en kommentar:
Foton
Collapse
-
av FlexHar fastnat för det här fisket som är riktigt roligt och vilka fajter det blir när något större går...8 Foton
-
Kanal: Spinnfiske - Allmänt
2025-08-31, 12:17 -
-
av TylerdurdennHar nyss köpt en stuga utanför Flen i närheten av sjön ”Valdemaren” och är sugen på att...1 Foto
-
2025-07-02, 10:52 -
-
Svar till Den stora tråden om finesse abborreav NappenBottHar haft bra fiske med freerig, tog denna kluns häromdan i en Stockholmssjö på en freeriggad Keitech...1 Foto
-
2025-04-23, 19:56 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Bolin, 2008-02-20, 21:08
|
3 svar
2 874 visningar