"Kinaskit" - Recensionstråd - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

"Kinaskit" - Recensionstråd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Har aldrig beställt från Aliexpress förr, men tänkte ge mig på att beställa den här linan: http://www.aliexpress.com/snapshot/6043581767.html

    Hur väljer jag färg och dimension? Skriver jag det i kommentaren när jag beställer?

    Kommentera


    • Ursprungligen postat av Carlphiliperiksson Visa inlägg
      Har aldrig beställt från Aliexpress förr, men tänkte ge mig på att beställa den här linan: http://www.aliexpress.com/snapshot/6043581767.html

      Hur väljer jag färg och dimension? Skriver jag det i kommentaren när jag beställer?
      Ja precis, det står längre ner på sidan under Notice.
      Nummer 2 säger: And when you buy, you should leave message about the color/model/LB for us, or we will send you in random.

      Kommentera


      • Jaha, det missade jag, tack för hjälpen!

        Kommentera


        • Jag är lite sugen på att köpa en lågprofilare som pallar lite tyngre beten (spinnfiske, ej jerk) eller en runt som fixar det.

          Förslag på någon? Vore kul att testa något bara för att.

          Kommentera


          • Ursprungligen postat av 25toLife Visa inlägg
            Jag är lite sugen på att köpa en lågprofilare som pallar lite tyngre beten (spinnfiske, ej jerk) eller en runt som fixar det.

            Förslag på någon? Vore kul att testa något bara för att.
            Är du högervevare tycker jag Haibo 3530 och 3505 ser stabila ut. Har dock aldrig testat de själv.

            Kommentera


            • Beställde Catking-rullen igår.. Den som ser ut att vara en BFT Stealth.. Återkommer när jag fått den..

              Kommentera


              • Ursprungligen postat av Magnus (Sthlm) Visa inlägg
                Är du högervevare tycker jag Haibo 3530 och 3505 ser stabila ut. Har dock aldrig testat de själv.
                Tyvärr vänster, men tack ändå!

                Kan verkligen rekommendera att chatta med säljarna, jag upplever Aliexpress lite rörigt, jag specade upp vad jag sökte och BOOM, fick 5-6 förslag. Köpte en rulle, dock i svart/rött/silver som ser ut exakt som Daiwa Luna 253, samma specs. Dock högervev men för $31 kan det ju vara värt o chansa bara för att titta.
                Senast ändrad av 25toLife; 2014-03-28, 07:01.

                Kommentera


                • Ursprungligen postat av 25toLife Visa inlägg
                  Tyvärr vänster, men tack ändå!

                  Kan verkligen rekommendera att chatta med säljarna, jag upplever Aliexpress lite rörigt, jag specade upp vad jag sökte och BOOM, fick 5-6 förslag. Köpte en rulle, dock i svart/rött/silver som ser ut exakt som Daiwa Luna 253, samma specs. Dock högervev men för $31 kan det ju vara värt o chansa bara för att titta.
                  Låter spännande! Bild/länk vore kul.

                  Kommentera


                  • Center pin rulle

                    Beställde en liten CP rulle "Ruby" från "fancycupe" på Aliexpress.
                    Rulle i composit men helt OK .Lite svag broms men blir nog helt ok om man byter skivorna.
                    Knarr av /på. Kan fri kopplas för att kasta eller släpp. Finns mekanisk kast broms.
                    Iar lager sitter i ganska impad av lill rullen ska ha den till meter och is fiske är tanken. Click image for larger version

Name:	IMG_20140402_121239.jpg
Views:	1
Size:	462,7 KB
ID:	1773019

                    Lyssna på andra för du hinner inte göra alla andras misstag innan du dör.

                    Kommentera


                    • Ursprungligen postat av Magnus (Sthlm) Visa inlägg
                      Låter spännande! Bild/länk vore kul.
                      Kommer så fort den kommer hem. Skickades till mig 1 April.

                      Köpte även en lågprofil med "6,5kg broms", sväljer 110m 0.35 och ser i storleksordningen ut att landa någonstans mellan 201 curado och Revo Toro. Den har fått väldigt bra kritik av andra köpare som använt den till fiske med beten mellan 30-60g, $38 ink frakt. Får se om den kan palla skicka iväg lite tailar, massvis av kullager också. Får se om den håller samma kvalitet som andra gett, då är den nog ett fynd.

                      Kommentera

                      Foton

                      Collapse

                      Relaterat

                      Collapse

                      Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Stizo, 2003-10-23, 07:14
                      17 svar
                      3 143 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg harlequine  
                      Startad av Draugen, 2006-03-10, 20:05
                      40 svar
                      3 209 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg TomHiddleston  
                      Startad av daikai1, 2013-08-09, 18:02
                      1 668 svar
                      361 389 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg HA-Lures  
                      Startad av daikai1, 2016-07-08, 19:30
                      50 svar
                      12 023 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg TiSo
                      av TiSo
                       
                      Startad av Benjamin S, 2021-04-20, 11:10
                      680 svar
                      57 399 visningar
                      4 gillar
                      Senaste inlägg DuffelDad  
                      Arbetar...
                      X