Vart tar alla saker vägen? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vart tar alla saker vägen?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Sadda Visa inlägg
    Ni får ursäkta nu men jag tar upp den här tråden nu när Black Week o allt annat vad heter startar....

Är det någon som gjort något fynd ännu??

Varför inte testa lite black weekend här inne på FS? Misstänker att det är många härinne som har saker de skulle kunna tänka sig att avyttra. Se över era prylar , lägg upp en annons o se vad som händer.
    Sen en liten tanke : det är ett skit att sälja t.ex spön pga fraktkostnaden. Varför inte hjälpa varandra?
    Starta en tråd där vi kan hjälpa varandra med frakt
    Jag själv är inte den som åker hejvilt i Sverige men skulle hjälpa till om jag kunde. Säg att en vara ska från gbg till sthlm. Skriv i tråden om det är någon som kan hjälpa. Ser ju hellre att det tar någon dag extra än att betala x antal hundra i frakt. Synpunkter??
    Så länge man säljer tvådelade spön (eller väldigt korta) så rekommenderar jag att man sköter affären via blocket även om man kanske annonserar här. Blocketpaket kostar 69:- och får vara upp till 180cm långt.

Kommentera

Ni får ursäkta nu men jag tar upp den här tråden nu när Black Week o allt annat vad heter startar....

Är det någon som gjort något fynd ännu??

Varför inte testa lite black weekend här inne på FS? Misstänker att det är många härinne som har saker de skulle kunna tänka sig att avyttra. Se över era prylar , lägg upp en annons o se vad som händer.
      Sen en liten tanke : det är ett skit att sälja t.ex spön pga fraktkostnaden. Varför inte hjälpa varandra?
      Starta en tråd där vi kan hjälpa varandra med frakt
      Jag själv är inte den som åker hejvilt i Sverige men skulle hjälpa till om jag kunde. Säg att en vara ska från gbg till sthlm. Skriv i tråden om det är någon som kan hjälpa. Ser ju hellre att det tar någon dag extra än att betala x antal hundra i frakt. Synpunkter??
      Jag har en hel del som jag planerar sälja, det är ett jävla jobb att sortera och så bara så det är inte det första jag tar tag i tyvärr hahah

Kommentera

Ursäkta om jag tar upp den här tråden igen! MEN helt ärligt vad är det för fel på mig!? ( och säkert fler med mig )

Nu under vintern när fisket inte blir lika ofta så blir det mycket kolla fiskebutiker på nätet, blocket , tradera m.m Kollar efter spön , rullar beten och allt annat.
        Men VARFÖR ??

Jag har minst 6 spön för att fiska gös, vilka 2 st är custom och helt suveräna.

Jag har 3-4 spön för att fiska borre. Vilket jag sällan gör.

Jag har ett gammalt beast set för att fiska gädda med... händer max en gång/år

Dessutom lite random spön som kan användas till lita av varje.

Tror inte att någon av alla combos är äldre än max 7 år, alla får rullolja o lättare service varje höst/vår.

Varför i hela .... sitter jag ändå o kollar efter nya prylar. Behöver dem definitivt inte !!!

Devisen :
        mest prylar när han dör vinner ? Näe

Finns det fler som jag eller ?

Kommentera

Ursäkta om jag tar upp den här tråden igen! MEN helt ärligt vad är det för fel på mig!? ( och säkert fler med mig )

Nu under vintern när fisket inte blir lika ofta så blir det mycket kolla fiskebutiker på nätet, blocket , tradera m.m Kollar efter spön , rullar beten och allt annat.
          Men VARFÖR ??

Jag har minst 6 spön för att fiska gös, vilka 2 st är custom och helt suveräna.

Jag har 3-4 spön för att fiska borre. Vilket jag sällan gör.

Jag har ett gammalt beast set för att fiska gädda med... händer max en gång/år

Dessutom lite random spön som kan användas till lita av varje.

Tror inte att någon av alla combos är äldre än max 7 år, alla får rullolja o lättare service varje höst/vår.

Varför i hela .... sitter jag ändå o kollar efter nya prylar. Behöver dem definitivt inte !!!

Devisen :
          mest prylar när han dör vinner ? Näe

Säljer minst lika många som jag köper annars finns ingen vits ,sparar bara dom jag är riktigt nöjd med säljer dom andra å då kommer nya spön in spön som inte används finns ingen vits med.
          har nog fler spön än du men det blir en del med långa spön till gäddmete långa niofotare nån 7:a ett jerkbait en nia och en 7:a till borre och nån 15-40 till gös men det är ett intresse och jag fiskar brett inte borre eller gädda bara som många gör

Kommentera

Sadda, det gör det. Du är inte ensam därute.

Kommentera

Säljer sällan någonting, så helt klart mer in än ut. Jag skulle nog gärna sälja en hel del om forumet var det rätta typ som en större fiskeloppis med andra där man även kan tänka sig att byta grejer.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
              Startad av Stizo, 2003-10-23, 07:14
              23 svar
              4 218 visningar
              1 gilla
              Senaste inlägg Peter B
              av Peter B