Det översta Rehband möjligen. Det bästa skyddet jag har liggandes hemma är skenan monterad på ovansidan hand. Finns även något Rehband jag vet som har två skedor på sidan om själva skyddet.
Saken är den att skyddet ska man väl bara se som en temporär lösning på det hela. Jag använder mig inte utav ortorser nu längre, utan kör naken och lyssnar på när kroppen säger ifrån. Det bästa du kan göra är att söka hjälp för handleden.
Om du beskriver lite exakt vart smärtan sitter och hur den yttrar sig, så kan jag kanske hjälpa dig med lite övningar som gör den bättre på sikt. Har du tur kanske det bara rör som en överansträngd muskulatur. Kanske att sengången är lite för trång.
Om du vill kan du lägga till mig på msn (om du har) johan.bjork@home.se
Där kan jag förklara lite mer, eventuellt visa lite träningsrörelser o s v.
Med vänlig hälsning Johan Björk
Saken är den att skyddet ska man väl bara se som en temporär lösning på det hela. Jag använder mig inte utav ortorser nu längre, utan kör naken och lyssnar på när kroppen säger ifrån. Det bästa du kan göra är att söka hjälp för handleden.
Om du beskriver lite exakt vart smärtan sitter och hur den yttrar sig, så kan jag kanske hjälpa dig med lite övningar som gör den bättre på sikt. Har du tur kanske det bara rör som en överansträngd muskulatur. Kanske att sengången är lite för trång.
Om du vill kan du lägga till mig på msn (om du har) johan.bjork@home.se
Där kan jag förklara lite mer, eventuellt visa lite träningsrörelser o s v.
Med vänlig hälsning Johan Björk
Kommentera