Vad hade du fiskat med detta sett ? Abu- garcia stealth combo :) - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vad hade du fiskat med detta sett ? Abu- garcia stealth combo :)

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Det var bara ett fånigt svar för att visa hur fånig jag tycker diskussionen är. Klart som fan att man kan fiska gädda med ett normalt insjökitt!
    Skitfiske!

Kommentera

Ja tydligen..

Kommentera

Sluta snacka skit om varandra nu.

Jag hade nog använt settet till allt möjligt. ganska allround: Snipjakt, P&T, abborre.

Tror att det hade blivit mest Jigg & spinnare efter abborre med den combon du nämnt!

Kommentera

Känns som ett perfekt spö till abborre i såna situationer där det är en smula trångt om kastutrymmet. Det dyker ju upp gäddor där abborrarna jagar och det spöet bör klara dem också. Ifall Big Mama suger i sig spinnaren så kommer du känna dig lite lätt överkörd så att säga men det går att klara det med om man bara håller sig snäll och fin samt undviker att brotta upp storgäddan.

Spöet kan passa bra om du går längs stränder med mycket buskar och träd då du kastar. Där är det lätt att man fastnar i skogen om spöet är för långt.

Abborre, regnbåge, harr, insjööring bör vara dina främsta mål men som sagt kliver en objuden gädda på så är du rimligen inte ute på allt för djup vatten då heller men det hänger på ditt tålamod om du ska få tillbaka betet.
          Må vi alla ha ett intressant fiske!

Kommentera

tack för era svar DET FUNKAR SJUKT BRA TILL P & T , abborre, smågäddor enligt mig. skitfiske!
            abborrgalning.... det är roligare att fiska med klen utrustning ! Så tjata på med era torskspön och 10 +are , jag håller mig till abborre och snipor ...

Kommentera

Ursprungligen postat av johan liw Visa inlägg
              daa fuuu ? vad menar du ? X)
              Det han menar är att Banna alla p12 or som tror att forumet är till för att chatta på skoltid...

Kommentera

Allt funkar till allt, sen om det är optimalt eller inte är en annan fråga!
                UL till hälleflundra i Norge eller Marlin i varmare vatten ??

Annars håller jag med om att det funkar till dom flesta sötvattenfiskar i Sverige...

Kommentera

Jag tror att detta set bara funkar till gös... men enbart vardagar. På helgerna funkar uteslutande längre spön.
                  sigpic Man lever inte för att fiska - man fiskar för att leva!

Kommentera

Hittade denna tråd när jag sökte på abu garcia stealth st 2000 för att höra vad andras åsikter är om rullen (vet inte om min stealth är ett "onsdagsexemplar", men min stealth har en len gång och störtskönt knarr! Den känns bättre en min Shimano stradic Ci4, som då kanske är ett måndagsexemplar...?)

Tycker det är väldigt komiskt att frågan "vad passar detta set till" urartar till en massa inlägg som blivit raderade pga otrevligt språkbruk! När de tre sista på raken var raderade garvade jag rakt ut!

Mindre komiskt är att det jämt ska urarta så här...

Kommentera

har själv ett stelth set! jag fiskar abborre, regnbåge, öring/röding i fjällen å nån gäddsipa då å då. tycker det är ett grymt skönt set som funkar till det mesta

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av lethul, 2009-10-07, 20:40
                      6 svar
                      1 834 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Benjamin S  
                      Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04