Tips på bra väskor sökes... - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Tips på bra väskor sökes...

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av DanneH89 Visa inlägg
    Jag har en sån väska hemma, det fungerara att ställa lådorna på högkant ( vanliga plano lådor)
    Då låter det precis som en väska jag vill ha , Danne hur är kvaliten i övrigt på väskan ?

Själv tycker jag det är bökigare med fack från sidan (har en sådan ESOX ryggsäck) lådorna tynger ner på varandra & det är bökigt att plocka ut dom + att oavsett hur många lådor man har i så är väskan alltid lika tjock & otymplig . Sen måste man alltid se till så väskan är ordentligt stängd innan man kan flytta på sig . Jag är ofta ute & fiskar från land & ska man då flytta sig en liten bit måste man plocka ihop hela väskan & dra ihop allt .

Kommentera

Ursprungligen postat av Cosmoz 08 Visa inlägg
      Då låter det precis som en väska jag vill ha , Danne hur är kvaliten i övrigt på väskan ?

Själv tycker jag det är bökigare med fack från sidan (har en sådan ESOX ryggsäck) lådorna tynger ner på varandra & det är bökigt att plocka ut dom + att oavsett hur många lådor man har i så är väskan alltid lika tjock & otymplig . Sen måste man alltid se till så väskan är ordentligt stängd innan man kan flytta på sig . Jag är ofta ute & fiskar från land & ska man då flytta sig en liten bit måste man plocka ihop hela väskan & dra ihop allt .
      Jag har endast haft väskan i några få veckor så den har inte fått sin premiärtur än så kan inte riktigt uttala mig om kvaliteten mer än att jag tycker att den verkar gedigen.

Kommentera

Tror du har xl-modellen isånafall? För jag har en Zalt-bag L och den är för låg för att ha plano 3730 ståendes i.

Kommentera

Nej det är L modellen jag har, jag vart tvungen att ta fram väskan nu när jag såg vad du skrivit och verkligen testa att det gick och det gick. kan ju inte påsta att det gick lika smidigt som att ha lådorna normalt men det gick iaf. har inte en plano 3730 i den utan savage gears motsvarighet i den men 2 st vanliga 3700.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04
          2 355 svar
          280 222 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg engqvist  
          Startad av Gädd-jos, 2016-05-17, 14:40