Rhinoflex Shad? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Rhinoflex Shad?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Rhinoflex Shad?

Har sett att hobbex gjort en storsatsning med fiskeutrustning i år, där ingår en shad jigg ifrån Zebco (Rhino) som jag aldrig sett tidigare. Det står att de ska vara extra tåliga och inte förväxlas med vanliga jiggar. De ser onekligen fina ut och säljs i mina ögon lockande färger . De finns i strolekar från 50mm till 130mm med bra intervall. Den sämsta biten måste vara priset, från 23kr/st!

Är det någon som har testat dessa jiggar? Är priset motvierat eller ska man fortsätta med "vanliga" shads?

Bild på Rhinoflex Shad
    Allt eller inget är min filosofi!

De ser ut att lukta bensin och vara stela men va fan vet jag?
    /Lazinko

Kommentera

Det är Fondprodukter AB i Karlstad som förefaller vara Rhino's generalagent. De annonserar i bla FFA #3 2005. (Det är väldigt många företag som visar sina nya prylar i det nummret inte bara Fondprodukter och CWC.)

Skandinaviens bredaste sortiment inom jakt och friluftsliv med tiotusentals unika artiklar från världskända varumärken inom jakt och sportskytte.

Finns en sats med Rhino Strong jiggar för 147:-. 4 jigghuven. 2x2 shad (2 färger) och ett antal grubs i 4 färger. Går ju att kolla in dem på mässorna nu i april.
      Må vi alla ha ett intressant fiske!

Kommentera

tänk vad man kan åstadkomma med en gjutform och lite plast :P näe men dom funkar säkert bra....om gäddan är på hugget :P
        my precious....

Kommentera

Ursprungligen postat av pontus
          Har sett att hobbex gjort en storsatsning med fiskeutrustning i år, där ingår en shad jigg ifrån Zebco (Rhino) som jag aldrig sett tidigare. Det står att de ska vara extra tåliga och inte förväxlas med vanliga jiggar. De ser onekligen fina ut och säljs i mina ögon lockande färger . De finns i strolekar från 50mm till 130mm med bra intervall. Den sämsta biten måste vara priset, från 23kr/st!

Är det någon som har testat dessa jiggar? Är priset motvierat eller ska man fortsätta med "vanliga" shads?

Bild på Rhinoflex Shad
          jag har köpt dom - kanonfina jättemjuka +bra stuk
          prelox

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04
          2 355 svar
          273 484 visningar