Buster stiff - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Buster stiff

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

nu har jag ringt och frågat över spöet. och jag skulle ringa i andra veckan i maj och då får vi se hur det blir sa dem. lite lång tid tycker jag det är trots allt nu man vill jerka

Kommentera

Var?

Ursprungligen postat av Villdjur
      ja köpte ett i veckan, men har inte använt d, får la hoppas att d håller, men 900 låter dyrt, köpte mitt för 700,
      Var köpte du det?

Kommentera

I Finland är listpriset på Buster stiff 58 Euro och kan fås för 45 Euro som lägst.

Jag har tänkt köpa ett Buster soft men det verkar som de flesta använder Buster stiff. BFT Stiff verkar lite väl styvt. Tänkte man kunde använda BFT soft förutom till jerks även till tyngre wobblers då det är 6.6 fot. Om man använder jerkbaits under 90 g fungerar soft lika bra då?
        Vore taksam om någon kunde ge lite råd i valet av spö.

Kommentera

Ursprungligen postat av stigson
          nu har jag ringt och frågat över spöet. och jag skulle ringa i andra veckan i maj och då får vi se hur det blir sa dem. lite lång tid tycker jag det är trots allt nu man vill jerka
          Ursäkta...
          Varför i hela h-vete skall du vänta till andra veckan i maj??? Och så får vi se hur det blir??? Det där låter som rent usel service!!! Åk dit och prata med dom!

Nu kan dom ha angett någon bra anledning som inte kommit fram och i så fall så är mitt inlägg lite av ett påhopp. Men annars om jag skulle ha råkat ut för en liknande behandling, så hade grabbstackarn i butiken fått veta att han lever! Och jag hade INTE accepterat att en stor del av min vårsäsong hade spolierats! Gå upp i organisationen och klaga.

/D

Kommentera

precis! så får det fan inte gå till! har dom inget att tänka med eller? dom fattar kanske inte att sånt här läggs ut i trådar på nätet. hyfsat sugen man blir att handla där nu
            my precious....

Kommentera

Danne 67: dem sa att spöe inte fanns i sverige jusst nu. fan vad irriterande! surt som fan

Kommentera

Ursprungligen postat av Ruda
                Tydligen inte första gången det hänt.Rykten går om ett fabriksbyte.Naturligtvis ska du få byta spöt, ingen tvekan.

//Stefan
                Ruda/ Stefan. Får jag fråga vart du hört dessa rykten ? PM mig gärna på aefrisk@chello.se

Kommentera

tjena, köpte ett buster stiff för några veckor sen på berras. jag har använt det ca 4 gånger. och när jag stod och kastade så gick spöet av på mitten s´å det måste ju ha vart ett spricka i spöet tror ni man får ett nytt eller ett billigare buster stiff om man ringer och frågar eller tror no att man måste köpa ett nytt?
                  PM mig på buster@cwcab.com så löser vi det hela. /Buster

Kommentera

Jag köpte ett Buster soft i helgen på Åland där är ordinarie pris 69 Euro, märkligt att det kan vara så mycket billigare där jämfört me berras som dessutom säler många fler spön...

För övrigt efter ett par fiskerundor med det, så tyckte jag att det fungre helt ok att kasta vobblers med det också.

Kommentera

Tycker också att det är alldeles för lång tid. Kräv pengarna tillbaka istället, det har du rätt till om "...avhjälpande eller omleverans inte kommer ifråga eller inte sker inom skälig tid efter reklamationen eller inte kan ske utan väsentlig olägenhet...". Men nu har du ju iofs fått självaste Buster Stiff-mannen själv att reagera på detta ofog så då löser det sig nog ändå!

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av lethul, 2009-10-07, 20:40
                      6 svar
                      1 862 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Benjamin S  
                      Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04