Har införskaffat lite nya prylar och tänkte fråga lite om råd. Köpte en Curado rulle som jag tänkte ha på min gamla Daiwa Luna Predator 6.9 som jag tänkte använda för lättare beten. Sedan köpte jag en Predator rulle som jag nu vill skaffa ett nytt spö för att dänga iväg lite grövre beten.
Hjärnan säger automagiskt att jag ska ha en st croix klubba men jag vill gärna ha lite råd om andra spön. Har ni några tips?
Mvh
Hjärnan säger automagiskt att jag ska ha en st croix klubba men jag vill gärna ha lite råd om andra spön. Har ni några tips?
Mvh
( Jag kunde inte låta bli, sorry för det).
Kommentera