Hej!
Har hört att bandit tail ska sluta säljas i Sverige...stämmer detta?Har en kompis som tycker detta bete är rent skräp men ja har dragit upp några på detta bete,dock inga stora.Va tycker ni om detta bete?
Har hört att bandit tail ska sluta säljas i Sverige...stämmer detta?Har en kompis som tycker detta bete är rent skräp men ja har dragit upp några på detta bete,dock inga stora.Va tycker ni om detta bete?
Kommentera