har ett tag funderat på en bra lösning att få in en rasselstav i mina gummi beten.
sådana där små i glas med kulor i. tycker inte att göra ett litet hål i jiggen och peta in staven funkar så bra.
dels lätt för jiggen att rivas sönder där, men även att staven trillar ur. visst man kan limma.
men jag ville slippa åverkan på ett dyrt gummi bete. kör mest söderjigg och mcrubber.
så jag la fokus på mina stingers jag tillverkar.
en rasselkammare med krympsland över wiren. funka kanon fint.
vill gärna ha lite rassel då det tycks falla gäddorna i smaken iaf i en sjö jag fiskar.
detta är vad jag knåpa ihop.
(den svarta klumpen mellan krokarna)
sådana där små i glas med kulor i. tycker inte att göra ett litet hål i jiggen och peta in staven funkar så bra.
dels lätt för jiggen att rivas sönder där, men även att staven trillar ur. visst man kan limma.
men jag ville slippa åverkan på ett dyrt gummi bete. kör mest söderjigg och mcrubber.
så jag la fokus på mina stingers jag tillverkar.
en rasselkammare med krympsland över wiren. funka kanon fint.
vill gärna ha lite rassel då det tycks falla gäddorna i smaken iaf i en sjö jag fiskar.
detta är vad jag knåpa ihop.
(den svarta klumpen mellan krokarna)

Kommentera