Hej!
Jag har hört/läst att wolfcreeks the wolf ska gå aningen djupare än vanliga buster jerk orginal, men jag upplever den fiska betydligt grundare, så därför undrar jag om jag kanske fick ett gäng "shallow" av misstag när jag handla på attitudebaits förra veckan? Är absolut inget som gör något men det skulle vara gött o veta vilken modell jag köpte
Vad jag kan se säljer attitudebaits bara en modell som jag antar e den vanliga? På lundgrens sportfiske verkar de dock ha en vanlig och en shallow enligt deras hemsida. Ngn som provat båda?
Vad upplever ni som både fiskar wolfar och buster orginal(som är sink om jag fattat rätt)? Vilken fiskar djupast?
Jag har hört/läst att wolfcreeks the wolf ska gå aningen djupare än vanliga buster jerk orginal, men jag upplever den fiska betydligt grundare, så därför undrar jag om jag kanske fick ett gäng "shallow" av misstag när jag handla på attitudebaits förra veckan? Är absolut inget som gör något men det skulle vara gött o veta vilken modell jag köpte
Vad jag kan se säljer attitudebaits bara en modell som jag antar e den vanliga? På lundgrens sportfiske verkar de dock ha en vanlig och en shallow enligt deras hemsida. Ngn som provat båda?Vad upplever ni som både fiskar wolfar och buster orginal(som är sink om jag fattat rätt)? Vilken fiskar djupast?
Kommentera