Line thru trout 30 erfarenheter? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Line thru trout 30 erfarenheter?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Line thru trout 30 erfarenheter?

Någon som kör någonting med Line thru trout? Verkar riktigt najs när man ser gången. Fin siluett när man trollar pelagiskt..

SG är duktiga på marknadsföring..... Är den så bra som Mads vill tuta i mig?

den ser ju onekligen god ut, den säljer som smör i solsken enligt säkra källor.

har heller inte sett något negativt om den på nätet.

Kommentera

Använder 20 cm versionen. Både jag, gäddorna och sälarna gillar den. Mycket fin gång. Går ju väldigt grunt så kanske kräver lite bly för trolling.

Lång livslängd verkar den också ha.

Kommentera

Ursprungligen postat av norrpan42 Visa inlägg
        den ser ju onekligen god ut, den säljer som smör i solsken enligt säkra källor.
        Det är ju just det, man borde hört mer om den i så fall tycker jag.... Får testa om det är nått att ha

Kommentera

i början så vill ju de flesta hålla sitt superbete hemligt

Kommentera

Kastar du koskit på en ladugårdsvägg är det alltid nåt som fastnar, så är det med reklam, allt går att sälja. jag fick en sån där stor line thru öring på köpet när jag köpte lite annat, han i butiken sa att det va 2015 års bete och jag tacka å tog emot och har gett den massa tid i vattnet hela våren, den simmar verklighetstroget, ser riktigt giftig ut men den levererar fan inte som jag trodde, inte en fisk har den gett för mig. Kanske tycker gäddan den ser för frisk och levande ut och pallar inte jaga en pigg öring, kanske bättre om den gav ett mer skadat intryck så att den stack ut lite mer i mängden så att säga. Man ska inte heller gå på all reklam om nya beten som man ser bilder på i käften på stora gäddor, det är ju lätt att fånga en stor gädda och sen hänga en nyhet i käften på den så att folket ska tro att det är ett revolutionerande storgäddsbete som alla vill ha och sen köper. Min line thru öring sitter just nu säkert fast på botten i göta älv och där kan den gott sitta, det va skönt att bli av med elendet och jag kommer aldrig köpa en ny. Morfars gamla ombyggda skohorn fumka bättre/ mvh och sketfiske

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
            Startad av lethul, 2009-10-07, 20:40
            6 svar
            1 863 visningar
            0 gillar
            Senaste inlägg Benjamin S  
            Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04