Har precis börjat med jerkfiske och blivit "frälst". 
Fattar inte varför jag inte börjat med det tidigare. Hur effektivt som helst i den sjö jag testat i jämfört med de skeddrag och gummibeten jag kört med tidigare.
Nu till frågan.
Jag tar tacksamt emot tips på färger som passar i relativt klara insjöar med mycket växtlighet nu på sommaren.
Vad kör ni själva med? Vad måste finnas i boxen?
Kan säga att jag införskaffat mig Hot pike (sjunk), Clownfish (sjunk), Drutten (sjunk), Skitmört (shallow), och Firetiger flash (shallow).

Fattar inte varför jag inte börjat med det tidigare. Hur effektivt som helst i den sjö jag testat i jämfört med de skeddrag och gummibeten jag kört med tidigare.
Nu till frågan.
Jag tar tacksamt emot tips på färger som passar i relativt klara insjöar med mycket växtlighet nu på sommaren.
Vad kör ni själva med? Vad måste finnas i boxen?
Kan säga att jag införskaffat mig Hot pike (sjunk), Clownfish (sjunk), Drutten (sjunk), Skitmört (shallow), och Firetiger flash (shallow).
man brukar får fisk på det man tror på och fiskar med... A&O är att fisken ska upptäcka betet i den rådande miljön och ibland är färgen helt avgörande om fisken ska hugga eller inte känns det som... detta är saker vi bara kan spekulera i och aldrig veta.
Kommentera