BFT Predator Bag - Water Proof - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

BFT Predator Bag - Water Proof

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Klämde och kikade lite på bft väskan då Dansken plockade upp dem precis när de kom hem. Bara designen gjorde mig glad över att jag valde Shimanon istället. Trots min misstro mot BFT produkter så kändes den helt ok men för några hundra mindre som sagt får man flera konkurenter att välja på.

Den känslan jag får av min väska är att nu under hösten och allt fiske i hällregn som säkert inträffar så kommer min hall vara betydligt torrare efter fisketurens slut än förra hösten.

Kommentera

Hittar jag rätt båt till nästa säsong så har den plats för alla mina askar och jag slipper köpa ny väska

Kommentera

Fattar inte konceptet riktigt, själv tar jag ut alla betesboxar ur min fetjävla zalmoväska som också den är kylväska fast för typ 299kr och har grejerna framme i båten och väskan kvar i bilen eller hemma, vill inte ha en tom resväska som tar upp utrymme i båten.
        Tar folk upp en wobbler och stänger sin betesbox och lägger tillbaka den i hockeytrunken vid varje betesbyte? :S

Edit: Kan ju tillägga att jag använder min för transport i bilen och förvaring hemma, skulle egentligen duga med en biltemaväska för 49kr men man är ju lite "märkesbög" när det gäller fiskegrejer :p
        -----------PB's!-----------
        Gädda 8,7 kg
        Harr 0,5 kg
        Abborre 0,8 kg
        Torsk 2,4 kg
        Havsöring 3,5 kg
        Näbbgädda
        Strömming
        Mört
        Skrabb

Kommentera

Ursprungligen postat av ante912 Visa inlägg
          Fattar inte konceptet riktigt, själv tar jag ut alla betesboxar ur min fetjävla zalmoväska som också den är kylväska fast för typ 299kr och har grejerna framme i båten och väskan kvar i bilen eller hemma, vill inte ha en tom resväska som tar upp utrymme i båten.
          Tar folk upp en wobbler och stänger sin betesbox och lägger tillbaka den i hockeytrunken vid varje betesbyte? :S

Edit: Kan ju tillägga att jag använder min för transport i bilen och förvaring hemma, skulle egentligen duga med en biltemaväska för 49kr men man är ju lite "märkesbög" när det gäller fiskegrejer :p
          Finns folk som bär sin väska ned till båten, eller kanske förvarar saker i den under fisket gång särskilt om det regnar. Och att sedan ha en massa lådor/kameror/kläder/verktyg ligga löst i båten känns som om det är en jävligt dålig ide överlag speciellt under transportsträckor om det är vågigt eller blåser på bra.

Så själva konceptet är en väska som är vattentät och inte viker sig/jävlas så den alltid är lättåtkomligt vid fisket. Är det något man är ute efter varför inte?

Men din metodik torde vanliga kassar vara det bästa då de inte tar plats i båten eller bilen.

/Apan

Kommentera

Ursprungligen postat av Monkey Visa inlägg
            Finns folk som bär sin väska ned till båten, eller kanske förvarar saker i den under fisket gång särskilt om det regnar. Och att sedan ha en massa lådor/kameror/kläder/verktyg ligga löst i båten känns som om det är en jävligt dålig ide överlag speciellt under transportsträckor om det är vågigt eller blåser på bra.

Så själva konceptet är en väska som är vattentät och inte viker sig/jävlas så den alltid är lättåtkomligt vid fisket. Är det något man är ute efter varför inte?

Men din metodik torde vanliga kassar vara det bästa då de inte tar plats i båten eller bilen.

/Apan
            Jo visst, dock brukar det inte finnas så våldsamt mycket plats kvar i en "monsterbag" och allt vad det heter om man behåller betesboxarna i som brukar ingå.
            Sedan så har jag upptäckt att man inte behöver ha med allt jag äger varje gång efter typ några års konkande utav onödiga prylar.
            Har kanske 2st betesboxar som jag kan stoppa in var som helst i båten och ett tänger och en kniv som ligger framme för beredskap, krokar oftast av fiskarna i vattnet så behöver inte släpa med mig massa mattor som ska vikas fram osv.

Vi alla är dock olika, spottar inte på folk som släpar med sig grejerna för jag vet att man vill det innerst inne
            Men 1500kr för en tom väska, nej tack.

Blev många rader till ingen större nytta hehe.
            -----------PB's!-----------
            Gädda 8,7 kg
            Harr 0,5 kg
            Abborre 0,8 kg
            Torsk 2,4 kg
            Havsöring 3,5 kg
            Näbbgädda
            Strömming
            Mört
            Skrabb

Kommentera

Ursprungligen postat av Silverbågen