Hejsan!
Nyreggad här och tänkte börja med att ställa en fråga som så många andra ang spön.
Mitt uppe i valet och kvalet att bestämma vilket spö som ska inhandlas härnäst. Jag har kört SZ signature spinn 140g i två säsonger men nu är det dags för något nytt.
Kör nästan uteslutande gummi och tailar (söderjiggen, pig shad, SZ tail, men även lite vevjerk osv)
Har självklart läst en hel del innan och förstått att Top-N-Tail är otroligt uppskattat av er som kört/kör med det och det är väl det spöt jag är mest sugen på. Problemet är bara att det är odelat och jag undrar därför hur ni bär er åt med transport och för att skydda spöt?
När det kommer till två-delade alternativ verkar BFT Lizzard multi pike och Eastfield Catapult ligga rätt så nära Top-N-Tail vad jag förstått?
Om någon har något annat förslag på passande spö i samma klass får ni gärna flika in. Tre måsten är split-grip, maxlängd 8'2" och aktion likt de tre redan nämnda.
Nyreggad här och tänkte börja med att ställa en fråga som så många andra ang spön.
Mitt uppe i valet och kvalet att bestämma vilket spö som ska inhandlas härnäst. Jag har kört SZ signature spinn 140g i två säsonger men nu är det dags för något nytt.
Kör nästan uteslutande gummi och tailar (söderjiggen, pig shad, SZ tail, men även lite vevjerk osv)
Har självklart läst en hel del innan och förstått att Top-N-Tail är otroligt uppskattat av er som kört/kör med det och det är väl det spöt jag är mest sugen på. Problemet är bara att det är odelat och jag undrar därför hur ni bär er åt med transport och för att skydda spöt?
När det kommer till två-delade alternativ verkar BFT Lizzard multi pike och Eastfield Catapult ligga rätt så nära Top-N-Tail vad jag förstått?
Om någon har något annat förslag på passande spö i samma klass får ni gärna flika in. Tre måsten är split-grip, maxlängd 8'2" och aktion likt de tre redan nämnda.
Kommentera