Köpte för skojs skull en Storm -Thunder Core Dawg, trodde inte riktigt jag skulle få nåt på denna "drake", men fick sisst jag var ute upp en liten gädda på dryga kilot, fattar inte hur dom vågar gå på så stora drag..
nån som ahr mer erfarenheter av denna? nått o fotsätta kasta med?
nån som ahr mer erfarenheter av denna? nått o fotsätta kasta med?
Kommentera