Attitude Baits! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Attitude Baits!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Attitude Baits!

    Hej alla fiskesnackare

    Jag ska göra en beställning från attitude.. Det som jag redan har bestämt mig för är två BFT Buster, ett stiff och ett medium.. Och jag hade tänkt att köpa jerkbaits för de resterande 5-600 kronorna. Så jag undrar vilka jerbaits ni skulle ha valt för de pengarna??

    Tack på förhand // Johan

  • #2
    Salmo Slider (sjunkande) + Buster Jerk
    Bättre en gös i näven än torsk i Tallinn!

    Kommentera


    • #3
      Är det inte bättre att satsa på ett spö och lägga resterande pengar på beten?

      Kommentera


      • #4
        Ska du beställa därifrån så finns det ju betydligt roligare beten än Slider och BJ. Cobbs och Smuttly är ju deras specialitet. Kör på några sådana.
        Allt är mört som glimmar!

        Kommentera


        • #5
          Ursprungligen postat av walleyebuster
          Salmo Slider (sjunkande) + Buster Jerk
          Nu var det ju inte direkt sådana beten jag tänkte på!!

          Kommentera


          • #6
            Ursprungligen postat av NEO
            Är det inte bättre att satsa på ett spö och lägga resterande pengar på beten?

            Jag ska bara ha ett av spöna.. det andra ska en kompis ha!!

            Kommentera


            • #7
              Av det som finns just nu skulle jag välja Cobb's crazy shad 17 Pearch, Cobb's attitudeshad mini walleye och Hellhound blue gill.

              Kommentera


              • #8
                Ursprungligen postat av _StoraLe_
                Jag ska bara ha ett av spöna.. det andra ska en kompis ha!!
                Ok, då skulle jag köpa följande: Hellhound, Pig Jr Suspending och Bull Dawg Spring, totalt 583 kr.

                Kommentera


                • #9
                  Ursprungligen postat av _StoraLe_
                  Hej alla fiskesnackare

                  Jag ska göra en beställning från attitude.. Det som jag redan har bestämt mig för är två BFT Buster, ett stiff och ett medium.. Och jag hade tänkt att köpa jerkbaits för de resterande 5-600 kronorna. Så jag undrar vilka jerbaits ni skulle ha valt för de pengarna??

                  Tack på förhand // Johan
                  Snacka om helt ok frakt 39kr för 2st Jerkbaitspön
                  sigpic

                  Kommentera


                  • #10
                    Ursprungligen postat av Flodebanan
                    Snacka om helt ok frakt 39kr för 2st Jerkbaitspön

                    Vart såg du det??

                    Kommentera

                    Foton

                    Collapse

                    Relaterat

                    Collapse

                    Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04
                    2 355 svar
                    274 914 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg engqvist  
                    Startad av Petterpike, 2015-05-09, 10:13
                    13 svar
                    2 925 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Gädd-jos  
                    Startad av Gädd-jos, 2016-05-17, 14:40
                    39 svar
                    3 282 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Mathias 70  
                    Startad av Monkey, 2016-10-12, 22:07
                    1 008 svar
                    153 677 visningar
                    18 gillar
                    Senaste inlägg Test005
                    av Test005
                     
                    Startad av riggs, 2017-01-18, 18:03
                    1 055 svar
                    203 305 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Bilbo
                    av Bilbo
                     
                    Arbetar...
                    X