Berkley pulse evx vad vet ni om spöet? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Berkley pulse evx vad vet ni om spöet?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Berkley pulse evx vad vet ni om spöet?

    Hej!
    Har hittat ett Berkley pulse evx 6'6 7-30g -M spö för en billig peng! Funderar på att ha de som kompliment till mitt lätta haspelspö för abborren.
    Men mitt dilemma är att jag knappt hittar någon info om spöet på internet...

    Så känner någon till detta spö? Och min tanke är att köra hårdbeten samt jigg med spöet, hade de funkat bra till de?

    Tack för svaren och hjälpen!

  • #2
    Hittade ett 13' 140gr på lokala outletbutiken för 500kr. Jag har använt det till gäddfiske från land och till det har det varit bra, absolut värt pengarna.

    Mitt spö har ganska mjuk aktion, jag hade gärna haft styvare.
    Hette tidigare Fisktutte, nu heter jag inte så...

    Kommentera


    • #3
      Jag har 2 stycken av de kvar. 5-25 å 5-30. men de specialare som är odelade. Sonen har samma som den du hittade.
      Mycket fina, lätta och snabba spön. Både -25g å 30g varianter är användbara till alla typer av borrefiske. Viktningen stämmer bra. Fint twitchspö också till twitchbaits rund 10cm.
      Hade flera gånger tänkt att sälja av mina också då jag har fler spön än Söder.

      Kommentera


      • #4
        Ursprungligen postat av Utter Visa inlägg
        Jag har 2 stycken av de kvar. 5-25 å 5-30. men de specialare som är odelade. Sonen har samma som den du hittade.
        Mycket fina, lätta och snabba spön. Både -25g å 30g varianter är användbara till alla typer av borrefiske. Viktningen stämmer bra. Fint twitchspö också till twitchbaits rund 10cm.
        Hade flera gånger tänkt att sälja av mina också då jag har fler spön än Söder.
        Men då låter de ju som ett riktig trevligt spö! Får väl bli att inhandla det då!!
        Tack för hjälpen!!

        Kommentera

        Foton

        Collapse

        Relaterat

        Collapse

        Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av Storborre, 2013-06-06, 22:19
        107 svar
        23 932 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg Utter
        av Utter
         
        Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04
        2 295 svar
        261 886 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg engqvist  
        Startad av Monkey, 2016-10-12, 22:07
        852 svar
        138 374 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg El_Kebabo  
        Startad av riggs, 2017-01-18, 18:03
        1 030 svar
        192 670 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg engqvist  
        Startad av Hasse92, 2017-06-12, 12:20
        7 svar
        2 076 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg billion
        av billion
         
        Arbetar...
        X