Shimano zodias 2020 - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Shimano zodias 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Shimano zodias 2020

    Någon som har bra koll på att beställa fiskeprylar från utlandet, är sugen på att få tag och testa något av spöna från den nya zodias spö serien.

    Just nu vågar man ju inte beställa från vilket land som helst liksom då säkert paketen inte kommer fram från asien.
    Senast ändrad av J3PUVZ; 2020-05-08, 16:26.

  • #2
    Varför just 2020 serien om man får fråga? Ser ingen märkbar skillnad på nya modellen vs. den som redan finns i Sverige, förutom den "ihåliga" klingan vid rullfästet och neråt.

    Kommentera


    • #3
      Ursprungligen postat av GbgRobin Visa inlägg
      Varför just 2020 serien om man får fråga? Ser ingen märkbar skillnad på nya modellen vs. den som redan finns i Sverige, förutom den "ihåliga" klingan vid rullfästet och neråt.
      Ingen bra anledning egentligen, använder mig just nu av 6’6 ml och 6’8 l till hårdbeten och prylnörd som man är så vill jag bara testa någon av motsvarande spön fast i den nya serien.

      Kommentera


      • #4
        Förstår, fler spön är ju aldrig en dålig idé! "Säkraste" kortet hade nog varit ifrån EU om du lyckas hitta en återförsäljare för Shimano och särskilt då Zodias. Beställt ett par grejer från både UK och Polen, skickas utan problem.

        Kommentera


        • #5
          Är inga problem att beställa från asien. Har iaf inte haft några problem att få hem paket från både Singapore och Japan.

          Kommentera


          • #6
            Ursprungligen postat av crowax Visa inlägg
            Är inga problem att beställa från asien. Har iaf inte haft några problem att få hem paket från både Singapore och Japan.
            Har beställt från asien jag å men är du säker att det fungerar nu under dessa corona tider?

            Kommentera


            • #7
              Det är alltså nu under dessa corona tider jag har beställt. Annars vore det inte särskilt relevant att påpeka det. Paketet från Japan kom fram riktigt snabbt. Jag skulle inte vara orolig iaf.

              Kommentera


              • #8
                Ursprungligen postat av J3PUVZ Visa inlägg
                Någon som har bra koll på att beställa fiskeprylar från utlandet, är sugen på att få tag och testa något av spöna från den nya zodias spö serien.

                Just nu vågar man ju inte beställa från vilket land som helst liksom då säkert paketen inte kommer fram från asien.
                Avvakta lite med beställningar från Japan där ifrån jag brukar handla vis EBay.För drygt en månad sedan så fick jag brev ifrån en Japansk fiskebutik och den ser it så här :
                We are so sorry for inconvenience
                the item was returned to our warehouse because your country start rejecting the package from japan
                that is because of corona.

                If you can wait till End of Jun, your country's customs will open,
                Could you wait till that season? we are ready for shipping again without any other additional cost for you

                Kommentera

                Foton

                Collapse

                Relaterat

                Collapse

                Ämnen Statistik Senaste inlägg
                Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04
                2 299 svar
                262 617 visningar
                0 gillar
                Senaste inlägg barnmorskan  
                Startad av Monkey, 2016-10-12, 22:07
                858 svar
                139 401 visningar
                0 gillar
                Senaste inlägg gaddivar  
                Startad av riggs, 2017-01-18, 18:03
                1 031 svar
                193 573 visningar
                0 gillar
                Senaste inlägg Sundström76  
                Startad av Hasse92, 2017-06-12, 12:20
                7 svar
                2 141 visningar
                0 gillar
                Senaste inlägg billion
                av billion
                 
                Startad av Jocke290, 2019-05-10, 10:09
                79 svar
                12 299 visningar
                0 gillar
                Senaste inlägg Torekrok  
                Arbetar...
                X