Revo toro nacl vs Revo beast - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Revo toro nacl vs Revo beast

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Revo toro nacl vs Revo beast

Har en revo toro nacl där linspridaren har börjat fastna ute i hörnen. Har skickat den till Svängsta, men nu har tanken slagit mig att jag kanske skulle slå till på en revo beast då jag inte har någon annan gäddrulle...

Är det någon märkbar uppgradering?

Toro NaCl är ju en ganska ökänd problemrulle även om det finns många exemplar som än idag fortsätter fungera.
    Den första generationens Revo Beast har visat sig vara en riktig evighetsmaskin som även tål relativt tungt fiske.
    De nya kan jag inte uttala mig lika säkert om gällande hållbarheten men de verkar vara tåliga rullar som enligt mig också har de egenskaper man önskar gällande ergonomi, kastprestanda och dylikt.

Om det är en uppgradering eller ej är upp till var och en att avgöra, jag tycker rullarna är relativt likvärdiga förutsätt att båda fungera som de ska.
    Uppdatera oss (läs mig) gärna om du får en diagnos från Svängsta angående NaCl, jag gissar på utsliten knivbult eller spårad evighetsskruv.

Ja, just det, håll dig från Revo Toro Beast (om dessa säljs fortfarande), mycket fel på dem och inte bättre rullar än Revo Beast även när de fungerar.

Kommentera

Jag har båda dessa modellerna av rullar.
      Min NACL gjorde samma... Det va helt enkelt smuts i grejerna som var orsaken.

Har hört om folk som haft problem med sina NACL men det är inget jag kan hålla med om då den funkat i ur och skur för mig i alla år. Haft min sedan 2015.

Min Revo Beast 40 är jag också supernöjd med. Fördelen som jag ser med den är, med mina kontorshänder, att den är något mindre och enklare att hålla i.

Annars så är det 2 bra rullar. Och köper du en till tror jag du kommer va hur nöjd som helst

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
      Startad av lethul, 2009-10-07, 20:40
      6 svar
      1 823 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg Benjamin S  
      Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04