Nya Jerkar - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Nya Jerkar

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Nya Jerkar

Har ett 20 tal Buster Jerkar och funderar på att köpa någon annan "sort". Jag önskar rekomendationer från er jerkare på vad jag ska köpa. Har även någon enstaka Belly, Manta, Salmo och ACE, men det blir lätt att man halkar tillbaka till "Bustrarna". Har tidigare sett att det skrivits mycket om Cobb och PiG.

Ska göra en resa lite längre fram i vår och vill tills dess köpa 6 giftiga jerkar, så var schysta och kom med kommentarer.

pigs,cobbs,smuttlys,phantom,osv..
    Keep talking about me, You are just making me famous..
    MainlineTeamSweden http://www.sportfiskecenter.nu/sida....d=67&urubID=29
    www.Sk-fiskpinnen.com

Kommentera

Ursprungligen postat av Jimmiee Visa inlägg
      pigs,cobbs,smuttlys,phantom,osv..
      Tackar, snbbt svar. Av de som du angett finns många varianter. Har du lust att specificera mera (även gärna med färger osv).

Kommentera

Lägger till kjelle stalker och ace fat flipper som bra jerkar också.

Kan tillägga att jag och brorsan jerkfiskat som galna svin i helgen och fiska igenom större delen av alla jerkar och bulldawg/helltailar, det enda som funka var smuttly dog "fishpimp" och stalker "Lime Roach"

Ibland är det bara en bit trä som faller gäddorna i smaken

Kommentera

Ursprungligen postat av marlon3 Visa inlägg
          Har ett 20 tal Buster Jerkar och funderar på att köpa någon annan "sort". Jag önskar rekomendationer från er jerkare på vad jag ska köpa. Har även någon enstaka Belly, Manta, Salmo och ACE, men det blir lätt att man halkar tillbaka till "Bustrarna". Har tidigare sett att det skrivits mycket om Cobb och PiG.

Ska göra en resa lite längre fram i vår och vill tills dess köpa 6 giftiga jerkar, så var schysta och kom med kommentarer.
          Köp nån av wolfcreeks beten dom e grymma!!!

Wolfcreek Lures, quality is always our foremost priority. Wolfcreek stands for quality and big fish in your net! We sell handmade pike lures, factory made pike lures and perch lures based on our original design, rods, terminal tackle, additional fishing gear, and our own exclusive clothing line!
          Slungan

Kommentera

köp nåra pigar 6' susp, eller 7' susp, eller orginal, annars e manta ett grymt bete

Kommentera

det du borde skaffa dig är beten som skiljer sig ifrån det du redan har.. dsv beten som kan fiskas på ett annat sätt än en buster, samtidigt som det inte skall vara för svårt att hantera om du är ovan.

Testa en hellhound!, enkelt och lättfiskat bete som lätt kan fiskas som en Buster, men också en aning mer oregelbundet beroende på hur du hanterar det.

Hellhounden finns i ett antal grymma "mania" färger hos AttitudeBaits.. men också i customlackade versioner, lackerade av Jack cobb och mark smuttly....och priset är inte så farligt heller!

Kommentera

visst!

jag har haft bra fiske på attitude shaden i shad färgen.
                cobb 14 och 17 funkar i alla färger men crappie är en fin färg..

smuttly dogen skulle jag sattsa på,gäddan,rainbowtrout eller crazy cod(tror den heter så)

pigen i bluegill gillar jag.

phantom finns också i många fina färger men walleye och perch är de jag fiskar med.

Mvh Lill JImpa
                Keep talking about me, You are just making me famous..
                MainlineTeamSweden http://www.sportfiskecenter.nu/sida....d=67&urubID=29
                www.Sk-fiskpinnen.com

Kommentera

Det viktigaste är nog att du väljer ett bete och köper några färger av det och lär dig fiska med det utan och innan. Sedan kan du köpa ytligare en ny sort osv. Hade jag varit du ha jag absolut sattsat på att fiska in mig på Pig JR suspending. Mer fångstsäkert bete får man leta efter. BlueGill och Walleye är riktigt bra färger men även så blackghost.

Kommentera

Nån som har fiskat med Savagegear nya 4play? Den verkar ganska het!
                    Hur fiskar man med ett sådant bete?
                    Såg att det hade tagits en riktigt fet donna på just den i Kalmarsund i helgen!
                    http://nypanfishingteam.blogg.se

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04
                    2 355 svar
                    274 319 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg engqvist