vet någon var man kan köpa the pig, pig jr och piglet i Usa eller kanada eller liknande? jag har hört att dom ska kosta runt hundringen på andra sidan..
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
the pig - import
Collapse
X
-
Det är väl så att CWC äger Pigen idag. Odyssey släppte betet och det kan ju inte bero på att det är en storsäljare i Usa. Men vad vet jenkare? Pigen är och förblir ett superbete.
Det kan kanske vara ide att kolla ebay.
//StefanDu kommer komma ihåg mig för alla gator bär mitt namn.
´til things are brighter, I´m the man in black
Kommentera
-
220spänn, och från USA inkl. frakt så, visst blir dom billigare (men 100spänn kommer du nog aldrig ner i), men dels måste du köpa mkt för att inte frakten skall äta upp det, och sedan är det ju ev. skatt/moms.Ursprungligen postat av Jorgazz Visa inläggVad kostar dom i sverige da?sigpic
Kommentera
-
Hej Jorgazz; Eftersom du bor på Värmdö nära alla sportfiskebutiker i Stockholm kan du väl åka in till Berras Sportfiske, CA Carlsson, Lundgrens Fiskeredskapsfabrik eller någon av de andra butikerna som säljer jerkbaits och gäddwobbler. Här kan du både se betena, känna på dem och köpa dem. Svårare är det inte!Ursprungligen postat av Jorgazz Visa inläggVad kostar dom i sverige da?
Old Firehand
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Old Firehand Visa inläggHej Jorgazz; Eftersom du bor på Värmdö nära alla sportfiskebutiker i Stockholm kan du väl åka in till Berras Sportfiske, CA Carlsson, Lundgrens Fiskeredskapsfabrik eller någon av de andra butikerna som säljer jerkbaits och gäddwobbler. Här kan du både se betena, känna på dem och köpa dem. Svårare är det inte!
Old Firehand
Tackar för tipset, men som du ser (om du kollar) så är det inte jag som startade tråden
Men jag ville bara veta va dom kostar av ren nyfikenhet....
Mvh Adde
Kommentera
-
Hej Putte K. ; Om du går in på http://www.muskyshop.com och klickar på jerkbaits hittar du sex sidor proppade med alla fabrikat, färger och storlekar av USA´s populäraste jerkbaits. Räkna med cirka SEK 12:-/USA-dollar innan du har betena i din hand med tull, frakt och moms betalda.Ursprungligen postat av PutteK Visa inläggvet någon var man kan köpa the pig, pig jr och piglet i Usa eller kanada eller liknande? jag har hört att dom ska kosta runt hundringen på andra sidan..
Old Firehand
Kommentera
-
Hej igen Jorgazz; Mitt svar gällde inte om det var du som startade tråden eller inte utan det var din fråga "Vad kostar dom i sverige da?" som jag försökte hjälpa dig att få svar på genom att föreslå några lagerförande sportfiskebutiker i Stockholm.Ursprungligen postat av Jorgazz Visa inläggTackar för tipset, men som du ser (om du kollar) så är det inte jag som startade tråden
Men jag ville bara veta va dom kostar av ren nyfikenhet....
Mvh Adde
Go for the Big Ones!
Old Firehand
Kommentera
Foton
Collapse
-
av GammelfarGod lördag alla.
Jag har i hela mitt liv fiskat med haspel och har för något år sedan hittat min...1 Foto-
Kanal: Spinnfiske - Utrustning
2026-04-11, 14:50 -
-
av NodittVet någon om var man kan köpa drev till den rullen så den blir lågutväxlad har en japansk 8.1 det är...2 Foton
-
2026-01-09, 17:01 -
-
av Mathias 70Gav mig själv en julklapp i förtid. 5 nya cobbar från sporting och världens trevligaste Dansk.1 Foto
-
2025-12-11, 16:20 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04
|
2 355 svar
273 459 visningar