Fladen Warbird 12fot - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fladen Warbird 12fot

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Fladen Warbird 12fot

Ska köpa ett fladen warbird 12 eller 13 fot spinnspö,tänkte beställa på nätet först men kom på att öb säljer väl dom.

Undrar om någon varit inne på öb i jönköping å sett om dom har 12 fot warbird?

Är ju inget kvalitetsspö direkt. Köp dej ett bättre direkt. Blir bara dyrt i längden att köpa halvmesyrer. Är bara ett gott råd.
    Kan ge lite tips om abborrfiske och göstrolling.

Kommentera

Ursprungligen postat av elanen Visa inlägg
      Är ju inget kvalitetsspö direkt. Köp dej ett bättre direkt. Blir bara dyrt i längden att köpa halvmesyrer. Är bara ett gott råd.
      Vad är dåligt med detta spö? Har en 13fotare som gått hårt i västerhavet utanför Bergen i två år, det enda är att stativen till ringarna ärgat lite men det är inte så konstigt, några % mer salt där och obefintlig vård.
      Vad skulle vi gjort utan havet? Skulle vi burit båten.... http://ghfk.se/

Kommentera

Spöt ska användas några månader på vintern för landfiske i vättern,det tror jag det duger till.

Kommentera

Jag har ett 12 fot spinn som används flitigt till gäddspinn med en Calcutta och oftast Westins jätte eller sjunkande Rapala.
          två höstar har jag metat pigghaj i Skagerack med spöt.
          Har inte haft nåt problem med mitt.
          Tyvärr så har FLADEN en del"skit"i sortimentet som ofta säljs för en billig peng på Konsum eller nån mack.Vilket ger FLADEN dåligt rykte....
          Jag har köpt flera spön och rullar och är helnöjd.Har nu testat deras lågbyggda jerkrulle ända sen i våras med toppenresultat.
          Om du får problem så är Fladen tusen gånger mer generösa och snabbare på garantier ä samtliga andra aktörer på marknaden......
          Rekomenderar spöt i fråga varmt!!

Kommentera

Tyvärr så hade inte öb spöt,och det var oxå slut i den butik på nätet som ja beställde från.Så det blev det här istället Berkley Select Lightning Rod MVP - 12 fot - 15-65 gram

Kommentera

Ursprungligen postat av elanen Visa inlägg

Håller med Elanen. Kände på några par på ÖB som ramla isär bara man lyfte på dem. Låter ju hemskt med "butten " på alla spön ramla av och desutom kändes korken risig med sprickor och dyl. Kanske var några måndags ex dom köpt in vad vet jag

Kommentera

Ursprungligen postat av Turbonegro Visa inlägg
                Håller med Elanen. Kände på några par på ÖB som ramla isär bara man lyfte på dem. Låter ju hemskt med "butten " på alla spön ramla av och desutom kändes korken risig med sprickor och dyl. Kanske var några måndags ex dom köpt in vad vet jag
                Kan jag tänka mig att det var, heter väl inte överskottsbolaget för inte. Mitt sitter allt fast på och jag har inte varit snäll mot det,och korken är hel.

Kommentera

Ursprungligen postat av Wreckbender Visa inlägg
                  Kan jag tänka mig att det var, heter väl inte överskottsbolaget för inte. Mitt sitter allt fast på och jag har inte varit snäll mot det,och korken är hel.
                  Det har du rätt i för spöt såg bra ut för övrigt.Skulle nog ha köpt ett om det var helt och inte stod på öb.

Kommentera

Ursprungligen postat av Turbonegro Visa inlägg
                    Det har du rätt i för spöt såg bra ut för övrigt.Skulle nog ha köpt ett om det var helt och inte stod på öb.
                    Vad tog dom för dom på ÖB?

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av lethul, 2009-10-07, 20:40
                    6 svar
                    1 823 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Benjamin S  
                    Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04