Shimano Fireblood - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Shimano Fireblood

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Shimano Fireblood

Fick känna på några Shimano Fireblood spön idag, och de kändes grymt sköna, och har en del trevliga finesser som viktat handtag med mera. Tänkte bara tipsa er om att kolla på och inte minst känna på dessa spön om ni hittar dem i er lokala butik, de verkar riktigt lovande. Men så kostar de också några slantar...

Min fiskeblogg: http://mickesfiske.blogg.se/

"If people concentrated on the really important things in life, there'd be a shortage of fishing poles." - Doug Larson

Har bara kollat länken du hänvisat till och kan säga att shimano verkligen har jobbat på marknadsföringen. Ska ta en koll på spöna speciellt elva fotaren, Havsöringsspö.
    KNÆK OG BRÆK

http://trosansfiske.blogspot.se/

Kommentera

Spöna riktigt ser mulliga ut!

Är det i Lesat prisklass eller?

Shimanos billigare spön är ju riktigt skön aktion i men deras handtag pajjar ju direkt. På mitt senast Speedmaster spö pajjade screwdown fästet på första turen....

/Johan

Kommentera

Någon som vet när man kan köpa rullen i Sverige?

Kommentera

fireblood ligger mellan stellan och aspiren. verkar riktigt sköna. kände på rullen och spöt och fick ha-begär! trots det ganska dyra priset....

det kan finnas vissa butiker som har i lager redan, googla på fireblood
          Ålands bästa fiskebutik, helt enkelt!

Kommentera

Ursprungligen postat av 5opan Visa inlägg
            Spöna riktigt ser mulliga ut!

Är det i Lesat prisklass eller?

Shimanos billigare spön är ju riktigt skön aktion i men deras handtag pajjar ju direkt. På mitt senast Speedmaster spö pajjade screwdown fästet på första turen....

/Johan
            priset på spöna är rekommenderat: 529 € - 4850 sek men ligger säkert under det i butik.

idén är att man ska registrera sitt spö eller rulle. det är bara en begränsad upplaga...
            Ålands bästa fiskebutik, helt enkelt!

Kommentera

Kände på spöet idag. Riktigt skönt men som sagt. Priset är ganska högt.

Kommentera

har nu fiskat ett par turer med mitt fireblood 9 fot 10-30gram och 2500 firebloodrulle.. måste säga att känslan i grejerna e grym.. rullen är väl det som utmärker sig mest.. den e riktigt fin. men tycker fästet för rullen e lite skumt. käns som det "kuggar" över då man drar det och helt plötsligt kan det ha skruvat upp sig själv.. någon annan som har ett sådan spö och märkt samma sak? Kan bara säga att ett spö + rulle kan aldrig vara värt det priset som det totalt kostar men kom över det till ett "rimligt" paketpris.. jävlas spöt med mig så får jag väl se om dem kan leva upp till sin nya garanti dem har på spöt... att jag ska ha ett nytt inom 48 timmar..

Kommentera

Firebloodrullen är en Stella, den "förra" modellen, det är designen som skiljer sig och antalet kullager om jag inte är helt ute och cyklar, annars ska det vara precis samma rulle..
                  TEAM FILC HUNTERS

Kommentera

Har beställt en Fireblood 1000FA, hoppas att den lever upp till priset! jag betalade 1998kr bra pris tycker jag.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04
                    2 355 svar
                    272 953 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg engqvist  
                    Startad av Petterpike, 2015-05-09, 10:13