Mindre väska - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Mindre väska

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Mindre väska

Letar efter en mindre väska då jag är trött på att släpa runt på min sjukt stora daiwa väska när jag inte ska ha med mer än tre Plano 3730 boxar.

Väskan ska alltså rymma 3 st Plano 3730 boxar, tång, våg, en macka eller två och gärna en termos.
    Några förslag??

MVH Micke

Fox har en jävla massa olika väskor. Ta en mindre carryall bara... ?
    G.Loomis - Fear No Fish

Kommentera

Chub´s Rova bag e riktigt fin och prisvärd, vet inte hur stor en 3730 planobox men om den är i normal size (typ en Fox Large) så är det inga problem att få i 3 såna plus lite käk o småprylar.......

Kommentera

Ursprungligen postat av N-R-G Visa inlägg
        Chub´s Rova bag e riktigt fin och prisvärd, vet inte hur stor en 3730 planobox men om den är i normal size (typ en Fox Large) så är det inga problem att få i 3 såna plus lite käk o småprylar.......

N-R-G: Antar att det är denna du menar http://www.fishingtackle24.de/produc...me=CHUBRovaBag
        Fox large box är samma stl som 3730, men väskan ser rätt liten ut. Har du den själv eller. Verkar annars intressant.
        MVH Micke

Kommentera

Japp har en sån själv, för tillfället så har jag en Fox låda i botten, 2st Karpsäckar, 2 rig-bins, 1 termos, några mackor + lite små prylar typ tänger, måttband, våg etc...... i det ena sidofacket har jag pannlampa, kniv, kamera och i det andra har jag en mössa och en liten handduk....
          och i det främre har jag några jerkar o lite annat smått... Så nu vet du exat vad jag har i min tycker väska är perfekt till dom flesta kortare pass efter gädda, karp med mera......

Kommentera

Japp har en sån själv, för tillfället så har jag en Fox låda i botten, 2st Karpsäckar, 2 rig-bins, 1 termos, några mackor + lite små prylar typ tänger, måttband, våg etc...... i det ena sidofacket har jag pannlampa, kniv, kamera och i det andra har jag en mössa och en liten handduk....
            och i det främre har jag några jerkar o lite annat smått... Så nu vet du exat vad jag har i min tycker väska är perfekt till dom flesta kortare pass efter gädda, karp med mera......
            Verkar kanon. Var köpte du din, hittar ingen som har den hemma.
            MVH Micke

Edit: Missupfattade dej kanske. Är det denna typ av box du menar alltså en genomskinlig hög modell. http://www.foxint.com/catalogues-pro...e=3&section=54
            eller är det denna till metegrejer.
            The full Fox carp fishing range, including fishing rods, fishing reels, carp rigs, fishing jackets, fishing hats, fishing bags, hooks, tackle boxes and rig storage
            Senast ändrad av Holmish; 2008-03-02, 19:36.

Kommentera

Det är denna http://www.foxint.com/catalogues-pro...e=1&section=19
              De flesta butiker i sverige har ju den (dom som handlar med fairpoint) har dom den inte hemma så får dom hem den på ett par dagar.

Kommentera

Det är denna http://www.foxint.com/catalogues-pro...e=1&section=19
                De flesta butiker i sverige har ju den (dom som handlar med fairpoint) har dom den inte hemma så får dom hem den på ett par dagar.
                Länken funkar inte.
                MVH Micke
                Senast ändrad av Holmish; 2008-03-03, 17:01.

Kommentera

Jag kör mina planoboxar i en vanlig ryggsäck... Inte alltid man behöver specialprylar...Perfekt när man traskar längs å kanten tex...
                  Mattias
                  www.sportfiskare.nu

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                  Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04
                  2 355 svar
                  274 075 visningar
                  0 gillar