ja är detta billigt? verkar så många wobbler för lite pengar. är det något att ha bland dom grejorna?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
billigt?
Collapse
X
-
Klart det är billigt i jämförelse med nypris, men jag skulle inte fiska med ett enda av de där dragen, möjligtvis atomUrsprungligen postat av thomasols Visa inläggja är detta billigt? verkar så många wobbler för lite pengar. är det något att ha bland dom grejorna?
http://www.tradera.com/Blandade_fisk...ktion-71297236
Men det är ju perfekt till ungarna, ett fint nybörjarpaket!
-
'Ursprungligen postat av MetarN Visa inläggKlart det är billigt i jämförelse med nypris, men jag skulle inte fiska med ett enda av de där dragen, möjligtvis atom
Men det är ju perfekt till ungarna, ett fint nybörjarpaket!
jo det var ju sonen det var tänkt för..
Kommentera
-
Jag kollade den lotten igår och konstaterade att 2 drag Pike och Skeddraget kändes åtråvärda för min del. Wobblerna är från 15 cm och neråt så jag tror flera av dem duger till abborre och gös. Ingen skit egentligen men ointressant för just mig.
Jag etalar inte det priser för 2 drag.
Må vi alla ha ett intressant fiske!
Kommentera
-
Jag tycker du ska slå till, min grabb är bara 3 och jag tycker det är lite tidigt fortfarande, men annars hade jag nog funderat ut ett bud. mvh
Kommentera
-
Ursprungligen postat av MetarN Visa inläggJag tycker du ska slå till, min grabb är bara 3 och jag tycker det är lite tidigt fortfarande, men annars hade jag nog funderat ut ett bud. mvh
ska nog ta och göra det. fan 3 år det är det ju dax för länge sedan. =) vet en grabb här hemma som fick ett kastspö samma dag han föddes (farfar hans hade bestämt sig att pojken ska börja fiske helt enkelt)
Kommentera
-
Tack för tipset. Nu ska här budas, men dom blir nog inte så billiga nu.Ursprungligen postat av thomasols Visa inläggja är detta billigt? verkar så många wobbler för lite pengar. är det något att ha bland dom grejorna?
http://www.tradera.com/Blandade_fisk...ktion-71297236
Vad skulle vi gjort utan havet? Skulle vi burit båten.... http://ghfk.se/
Kommentera
-
Det blir fint till nästa sommar, en sak i taget vet du. Nu är det skateboard och cykel som gäller, men så mycket som jag fiskar så kan han helt enkelt inte undgå att fastna för fisket. Jag tror nämligen att vem som helst (förutom min sambo) kan fastna för fiske. Nästa unge kanske man ska ta med ut i magseleUrsprungligen postat av thomasols Visa inläggska nog ta och göra det. fan 3 år det är det ju dax för länge sedan. =) vet en grabb här hemma som fick ett kastspö samma dag han föddes (farfar hans hade bestämt sig att pojken ska börja fiske helt enkelt)
Kommentera
-
låter som att vi får kriga om dom då.... må den fetaste plånboken vinna!!!Ursprungligen postat av Wreckbender Visa inläggTack för tipset. Nu ska här budas, men dom blir nog inte så billiga nu.
Kommentera
Foton
Collapse
-
av GammelfarGod lördag alla.
Jag har i hela mitt liv fiskat med haspel och har för något år sedan hittat min...1 Foto-
Kanal: Spinnfiske - Utrustning
igår, 14:50 -
-
av NodittVet någon om var man kan köpa drev till den rullen så den blir lågutväxlad har en japansk 8.1 det är...2 Foton
-
2026-01-09, 17:01 -
-
av Mathias 70Gav mig själv en julklapp i förtid. 5 nya cobbar från sporting och världens trevligaste Dansk.1 Foto
-
2025-12-11, 16:20 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04
|
2 355 svar
273 330 visningar