Ursprungligen postat av LarsÖ
Visa inlägg
Enligt min mening är dom från 2007 som är supermjuka dom bästa, därför att dom krokar bäst.
2008-2009 är nästan identiska med orginalen med 7-strand, dom har styvat till gummit för dom som missat det på dom nyaste bullarna. Även bättre ringar och krokar på dom.
Kommentera