Hej! Jag har jerkfiskat sen i somras och och kör med ett BFT Buster Stiff spö och en Ambassadeur inshore 5501 rulle, nu hade jag tänkt skaffa nya grejer till våren så skulle behöva lite hjälp med att välja rätt.
Spöna jag kollat på är ett Strike Pro Pike Range Contact 6'8", och ett RST / LF Shadow 69 The Ripper.
Kör mest med beten mellan 60-150g
Rullarna jag kollat på är Ambassadeur C4, Ambassadeur JB och Ambassadeur Record 51.
Vill att de ska vara en rulle som är bra direkt ur lådan så ja slipper köpa trim.
Har även kollat på Jerk set de luxe på attitudebaits där man får en Record 51 och ett Fig Rig spö, fast vet inte så mycket om det spöt.
Får max kosta runt 3500 för spö och rulle.
Kom gärna med idéer och förslag på vad ni tror skulle passa mig!
Tack på förhand
/Anton
Spöna jag kollat på är ett Strike Pro Pike Range Contact 6'8", och ett RST / LF Shadow 69 The Ripper.
Kör mest med beten mellan 60-150g
Rullarna jag kollat på är Ambassadeur C4, Ambassadeur JB och Ambassadeur Record 51.
Vill att de ska vara en rulle som är bra direkt ur lådan så ja slipper köpa trim.
Har även kollat på Jerk set de luxe på attitudebaits där man får en Record 51 och ett Fig Rig spö, fast vet inte så mycket om det spöt.
Får max kosta runt 3500 för spö och rulle.
Kom gärna med idéer och förslag på vad ni tror skulle passa mig!

Tack på förhand
/Anton

Kommentera