Attitude baits dream team collection - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Attitude baits dream team collection

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ær inte hela affærsideen med Attitude Baits, att køra svåra træbeten? Så ger man ut en egen serie av svensonbetet framfør alla andra? Motverkar inte det syftet?

Imponerad Buster! En i branshen som kan stava till MORAL! Stort + i min bok!
    Jag ær mer æn jag verkar vara, och all værldens styrka och kraft vilar innom mig.

Kommentera

Ursprungligen postat av mads grosell Visa inlägg
      "David varje dag ) Nä men det händer ganak ofta och nu kommer jag ju bli tvungen köra stenhårt. Ungefär som när Danskarna flötestrollar gäddor med mört och sedan sätter en Grodsell bete io käften på dem!! Skall dra en feting på min utan mört "

Jonas, du er sgu' for dum! ja undskyld, mit ordvalg - men det lyder som om Stephan er kravlet op i r... på dig?? sådan noget pis at skrive??
      Hej Mads Grosell; Att Jonas är enormt duktig på att fiska både små och Stora Gäddor kan ingen ta ifrån honom! Att han sedan är stöddig som få, gör att han också förtjänar namnet Pöös-Jonas. Utmana honom gärna i fiske efter Stora Gäddor och du kanske vinner, men utmana honom inte i att "slänga käft" för där är både du och alla andra förlorare....
      I´ll save the Big Ones for you!
      Old Firehand
      www.trumman.com - där dina pengar räcker längst!

Kommentera

Ursprungligen postat av DavidL Visa inlägg
        Erik (och de andra), hur ofta sitter det en BJ på tafsen?
        Jag vill minnas att det va någon som klagade över att jag körde buster sist vi va ute hur slutade det?

Kommentera

Nordiska mästerskapen i "Pike-astning"

Kommentera

Ursprungligen postat av Buster Visa inlägg
            Självklart är det så Danne, MORAL är förkastligt vad skall man med den till.
            Jag har ju fått alla mina gäddor på IFISH så klart:-)
            MORAL är det någon ny modell som du har på gång eller?

Btw så köpte jag 2 st IFISH på mässan och båda läckte......... men det kanske inte är meningen att man skall fiska med dom utan bara tjäna pengar på dom

Kommentera

Ursprungligen postat av Uberola Visa inlägg
              Jag vill minnas att det va någon som klagade över att jag körde buster sist vi va ute hur slutade det?
              Nær jag klev av båten efter ca 10h fiske? Var du fortfarande fiske*****, om jag inte minns fel? "I will outfish you" trøjan låg længst ner i væskan..

Heder till dig dock att du faktiskt kør BJ om inte træbetena gett fisk tre førsta kasten på dagen..

Sen førstod jag att du kastade BJ:n i huvudet på en 10a. Inte førsta gången det hænder och inte sista ggn heller? Då kom trøjan fram igen... "I will outfish you"

Æven en blind høna...

Vi får køra showdown till høsten!
              Jag ær mer æn jag verkar vara, och all værldens styrka och kraft vilar innom mig.

Kommentera

Ursprungligen postat av DavidL Visa inlägg
                Nær jag klev av båten efter ca 10h fiske? Var du fortfarande fiske*****, om jag inte minns fel? "I will outfish you" trøjan låg længst ner i væskan..

Heder till dig dock att du faktiskt kør BJ om inte træbetena gett fisk tre førsta kasten på dagen..

Sen førstod jag att du kastade BJ:n i huvudet på en 10a. Inte førsta gången det hænder och inte sista ggn heller? Då kom trøjan fram igen... "I will outfish you"

Æven en blind høna...

Vi får køra showdown till høsten!
                Få och stora, va det inte det som gällde?

Misstänker att om den slukat en Freestyler hade det varit den briljanta designen som fällt avgörandet
                Senast ändrad av Uberola; 2009-04-07, 16:59.

Kommentera

Ursprungligen postat av Uberola Visa inlägg
                  Få och stora, va det inte det som gällde?

Misstänker att om den slukat en Freestyler hade det varit den briljanta designen som fällt avgörandet
                  Det kan du vara helt øvertygad om!

Men kænner inte riktigt att jag blev "outfishad" nær jag inte befann mig i båten vid fångstillfællet? Kænns som ett grundkriterie..

Kommentera

Doh!

Ursprungligen postat av Jan O Visa inlägg
                    ...testade suspending BB förra helgen i Småland... den var jättefin... nästan svävande...
                    Suspending är ett engelsk ord som direkt översatt betyder svävande.

Testade en av de nya BB och skulle snarare kalla de sakta sjunkande alltså slow sinking.
                    Det sagt, det var i söt vatten som mitt test genomfördes. I bräckt eller saltvatten kanske de är svävande.
                    Någon som testat i olika salthaltar?

Kommentera

Nåja.. Niklas på AB drog ju tre gäddor över tio kg på tre kast(!) med en Buster, så några fiskar ju med dom iaf.
                      www.kamikazefishing.blogspot.com

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04
                      2 355 svar
                      276 770 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg engqvist