Förhoppningsvis blir mer fiske nu och det är Gädda jag är ute efter och nu kan bli fiska från båt vid havet och insjö,som inte varit till,än;-)så vet inte hur den ser ut eller vilket vatten det är;-)
Ni ser mina wobbler som lyckas samla på mig när fiskade för några årsedan
Fick inte så mycket fisk på dessa wobbler, men kan ha sina förklaringar också,
jag fiskade i insjö,som kallar dödes sjö,tyckte nästan aldrig var några vakar och sen fiskade inte så mycket där,för kom inte till mina föräldras stuga så mycket
men nu kommer bli mer och som jag skrev Båt vid havet och insjö
och dessa wobbler har jag just nu(har också en rödvit wobbler av märket Abu GARCIA och en wobbler som svart gulrading)
behöver komplettera mina wobbler med några wobbler till??
2st CONDRADWOBBLER,1FLADEN OCH COLURWOBBLER på den första bilden och på andra bilden är 2gammladrag som fått av min pappa och en från 1990talet;-)
räcker dessa wobbler för havet och insjöar eller behöver köpa till några till??
Ni ser mina wobbler som lyckas samla på mig när fiskade för några årsedan
Fick inte så mycket fisk på dessa wobbler, men kan ha sina förklaringar också,
jag fiskade i insjö,som kallar dödes sjö,tyckte nästan aldrig var några vakar och sen fiskade inte så mycket där,för kom inte till mina föräldras stuga så mycket
men nu kommer bli mer och som jag skrev Båt vid havet och insjö
och dessa wobbler har jag just nu(har också en rödvit wobbler av märket Abu GARCIA och en wobbler som svart gulrading)
behöver komplettera mina wobbler med några wobbler till??
2st CONDRADWOBBLER,1FLADEN OCH COLURWOBBLER på den första bilden och på andra bilden är 2gammladrag som fått av min pappa och en från 1990talet;-)
räcker dessa wobbler för havet och insjöar eller behöver köpa till några till??

Kommentera