ny jerk rulle - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

ny jerk rulle

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• ny jerk rulle

började jerkfiska i våras o köpte ett paket med ett saveger spö upp till 150 gram och en promax rulle men har märkt att rullen klarar inte dom tungre typ mr rubber o big bandit.
    och måste ha ny rulle.. men vilken det står mellan Ambasadeur PREDATOR och Ambassaduer TORO.
    rullen kommer enbart användas till jerk då jag har andra rullar till övrigt fiske..
    och vill inte ha förslag på andra rullar.. endast dessa två då ja en en trogen abu fiskare;P
    vilken hade ni valt?

predatoorn
    då jag inte klar av l¨åg profilare1
    gillar inte greppet på¨dom
    JERK ÄR ETT DYRT TRÄSK Å FASNA I
    <iframe src="http://www.facebook.com/plugins/likebox.php?href=http%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fp latform&amp;width=292&amp;colorscheme=light&amp;sh ow_faces=true&amp;stream=true&amp;header=true&amp; height=427" scrolling="no" frameborder="0" style="border:none; overflow:hidden; width:292px; height:427px;" allowTransparency="true"></iframe>

Kommentera

Jag säger också predatorn då den är skönare att hålla i, toron är lite kantig men annars är den också bra.

Kommentera

Predatorn tycker jag också. Skönare att hålla i och så är den mycket snyggare också

Kommentera

ska kanske testa den.. promaxen e ju en lågprofils rulle.. o ja har stora labbar så kanske prediatorn ligger lita bättre i näven

Kommentera

Fördelen med toron är väl att den inte blir lika kall vintertid, men har själv en predator o har inget negativt att säga om den! Kanonbra rulle.

Kommentera

jag tycker revon, skönare tycker jag.'
              om ni gnäller på att den e kantig så tänk lite logiskt, ambassadeurer(riktigt, runda) är ju skit kantiga!
              men predatorn e coolare och bättre, toron klarar kanske 2-3 säsonger sen pajjar den. predatorn klarar nog hela ditt liv, annars ere ju bara o skicka rullen till abu

jag skulle köpa revon, jag har en Record C6. ska fixa extra bakspärr och jag älskar den rullen... 1150kr från ebay

Kommentera

Har inte provat Toro men har inget negativt att säga om Predatorn. Fiskat med den i några månader och är mycket nöjd. Har den rätta amba-känslan och verkar klart tålig. Stora beten är förstås inga problem. Kör i huvdsak med ett Strike Pro Contest 6,8" 180g. Trivs bra ihop!

Kommentera

Ursprungligen postat av jämtlandgädda Visa inlägg
                  toron klarar kanske 2-3 säsonger sen pajjar den.
                  Vad grundar du detta på?

Kommentera

då blir de prediatorn.. ska ja bara fundera på om ja ska fortsätta me hövervevad.. eller gå över till vänster.. kastar me högerarmen o får byta han efter kastet.. o har en tendens att tappa balansen i spö rulle kombinationen under jerken.. e ju högerhänt osså.. får nog prova de i butik:P

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04
                    2 355 svar
                    280 035 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg engqvist  
                    Startad av Gädd-jos, 2016-05-17, 14:40