Berkley series one skeletor 2 - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Berkley series one skeletor 2

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Berkley series one skeletor 2

Tjena!

Jag har vart sugen på ett skeletor-spö ett tag nu men prislappen har länge avskräckt mig från att köpa det. Nu hittade jag spöt till ett toppen-pris på en brittisk hemsida! fast nu till frågan, är det någon som har någon erfarenhet av skeletor-spöt i 8" 4-24 gr? Är de mjuka/styva i aktionen och är spöt kanske för tungt för aborrfiske, som jag hade tänkt och ha det till i första hand ? Tacksam för svar!

Ursprungligen postat av DetSenaste Visa inlägg
    Tjena!

Jag har vart sugen på ett skeletor-spö ett tag nu men prislappen har länge avskräckt mig från att köpa det. Nu hittade jag spöt till ett toppen-pris på en brittisk hemsida! fast nu till frågan, är det någon som har någon erfarenhet av skeletor-spöt i 8" 4-24 gr? Är de mjuka/styva i aktionen och är spöt kanske för tungt för aborrfiske, som jag hade tänkt och ha det till i första hand ? Tacksam för svar!
    Mitt favorit spö, har själv 8" 15-40, styvt spö med grym känsla.
    Men jag hade nog velat ha ett lite mjukare spö till aborrfisket, men de e ju bara min smak!
    Vila i frid Ozzy, vila i frid...

Kommentera

Jag har också ett skeletor 8 fot 15-40. Mycket skönt spö men mitt rulläste lossnade. På butiken tyckte dom jag kunde limma det. Det ville jag så klart inte utan jag reklamerade det och fick ett nytt. Mitt spö är ganska snabbt i aktionen och jag jiggar mest med det. I den klass du vill köpa har jag ett Savage gear senzora och det är enligt mig skönare än skeletor spöt och det är lite eller mycket billigare beroende på hur de är prissatta. Nu har jag ju inte testat Skeletor spöt i den klass du vill köpa men jag tycker av uppenbara skäl att Savage gear spöt är bättre ihoplimmat.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
      Startad av lethul, 2009-10-07, 20:40
      6 svar
      1 834 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg Benjamin S  
      Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04