Hej
Slits slirbroms-plattorna snabbt ut, hur ofta byter man ut dessa? . Min slirbroms på 5601 JB är nästan helt värderlös,
Har för några dagar sen öppnat upp rullen för att tvätta, smörjt och fetta, och sen dess tycks slirbromsen bara blivit sämre och sämre. Öppna upp den idag för att dubbel kolla så allting var monterat rätt, jora . De svarta plattorna(antar dessa är bromsplattor) var lite blöta bara så torka av dom. men ingen förbättring.
Så sitter som ett stort frågetecken just nu
. Kan jag möjligtvis smörjt någonstans där jag inte skulle?, Vart kan jag annars få tag på dessa plattor?
Kan ju nämna att rullen är 2008 och har aldrig blivit servad förens nu.
Är helt nybörjade på det här så följde flitigt en guide.
Mvh. Kim
Slits slirbroms-plattorna snabbt ut, hur ofta byter man ut dessa? . Min slirbroms på 5601 JB är nästan helt värderlös,
Har för några dagar sen öppnat upp rullen för att tvätta, smörjt och fetta, och sen dess tycks slirbromsen bara blivit sämre och sämre. Öppna upp den idag för att dubbel kolla så allting var monterat rätt, jora . De svarta plattorna(antar dessa är bromsplattor) var lite blöta bara så torka av dom. men ingen förbättring.
Så sitter som ett stort frågetecken just nu
. Kan jag möjligtvis smörjt någonstans där jag inte skulle?, Vart kan jag annars få tag på dessa plattor?Kan ju nämna att rullen är 2008 och har aldrig blivit servad förens nu.
Är helt nybörjade på det här så följde flitigt en guide.
Mvh. Kim

Kommentera