Spön i "Fox rage"-serien? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Spön i "Fox rage"-serien?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av engqvist Visa inlägg
    Zillion klass är det inte!
    Visst, håller med. Jag skulle vara mkt glad om jag hittade ett tvådelat spö som kan matcha ett Zillion.

Ursprungligen postat av jorgen.mansson Visa inlägg
    Nej jag slår en signal och hör vad serien heter sen kan du kolla på nätet, dom har en hemsida för just Fox-spön fick den av killen i butiken, men just dom ettorna och nollorna jag lagrade den i råkade jag deleta på vägen hem....
    Ja, tack. Kolla med din butik och skicka ett pm med telefonnummer.

Ursprungligen postat av Gimmy Visa inlägg
    Vertikalspöt i Fox Rage serien har jag kännt på. Ser fint ut att titta på med bra komponenter, dock tyckte jag det var väldigt framtungt och obalanserat.
    Du kanske hade fel rulle på det eller något. Sen det är mkt man kan göra för att förbättra känslan i spöt. Kolla detta: http://www.fiskesnack.com/fotoalbum/...id=0&sort=date

Häls /T

Kommentera

Här är deras hem-sida om du snackar med Patrik kanske du får vettiga svar, dom har lagt ut det jag kände på men han har eller kan fixa mer varianter...http://www.fiskeokapellservice.se/

Kommentera

Fox rage V-jig cast verkar intressant tycker jag !!
        Hade nästan glömt hur befriande det är att fiska, bra skit helt klart !!!

Kommentera

En lite off topic sak bara jag hittade denna rean och blev riktigt sugen på en av marknadens fulaste rullar, Abu Mörrum för 1500 kr, kanske finns något till er också...http://www.sportfiskegiganten.se/index.php

Kommentera

Ursprungligen postat av Swe#kipp Visa inlägg
            Fox rage V-jig cast verkar intressant tycker jag !!
            Det är just det spöt som jag är intresserad av. Spöt lär ha en supersnabb aktion och 10 spöringar. Dessutom, detta spö är bara 6,4 fot och tvådelat. Kan inte bli bättre!
            Häls /T
            Senast ändrad av tonyex; 2011-12-01, 10:39.

Kommentera

Majorcraft gör riktigt trevliga spön också. De har två delade spön. Till och med ett 4 delat resespö. Som jag lurar lite på när jag inte får med mig mina odelade..
              Men gillar man foxen så är det kanske lite onödigt att gå över ån efter vatten..

Kommentera

Har du än länk till någon som säljer deras spö, 4 delat är aldrig fel som resespö.... slipper man alla värdelösa tele-spö.... har redan förstört ett RT tyran tele, tog ca;1,5 timmar innan toppen small köpte ett Berkley för 600 kr och trodde det skulle hålla men efter 4 turer har den lösa stabiliserings öglan gett sig så nu väntar jag bara på att toppen smäller... (dom är upp till 30 gr och jag har aldrig belastat mer en 10 gr plus ett antal småborrar)

Shimano har en hel serie med allt från beastmaster till speedmaster i 4 delade rese-spö men dom finns nog inte i Sverige, har kollat på dom i Danmark, hittar jag inget annat blir det något av dom...

Kommentera

Sverige kan du glömma! Du får kika i Japan. Finns i tyskland också men då bara som två delad. Plat vet jag har det men det finns säkert fler, bara sök. Frakten på ett fyrdelat blir nog knappast giftigt heller..
                  Shimano travel spöna. Finns de som casting eller är det bara haspel?

Kommentera

Dom jag höll i var trigger spö så det finns i båda,,,,
                    Hittade denna länken, tror inte denna butiken har dom med trigger men du kan kolla vad det rör sig om för spö.
                    Senast ändrad av jorgen.mansson; 2011-12-01, 13:28.

Kommentera

Ursprungligen postat av engqvist Visa inlägg
                      Majorcraft gör riktigt trevliga spön också. De har två delade spön....
                      .....Finns i tyskland också men då bara som två delad
                      OK, låter mkt trevligt. Han du en länk så man kan kika lite på dom kostar i Tyskland?
                      Häls /T

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04
                      2 355 svar
                      271 518 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg engqvist