Tjena!
Ska till våren börja jerkbaita och har beställt detta setet från dogger: http://www.dogger.se/jerkbaitset-1-p-14105-c-597.aspx
Äger dock inga beten så undrar om ni har några tips på 5 beten som garanterar en fin madame?
Ska till våren börja jerkbaita och har beställt detta setet från dogger: http://www.dogger.se/jerkbaitset-1-p-14105-c-597.aspx
Äger dock inga beten så undrar om ni har några tips på 5 beten som garanterar en fin madame?

Kommentera