Hallå!
Lånade idag hem ett Nexave 8ft 15-40gram av kusin men fästet är lite halvpaj då delen man skruvar fast har tappat bitar av sin kork och jag undrar om det går med vanlig limning eller gör man bäst i att lämna in till någon kunnig? Om det är lätt att byta dvs
Tacksam för svar
Skitfiske!
Lånade idag hem ett Nexave 8ft 15-40gram av kusin men fästet är lite halvpaj då delen man skruvar fast har tappat bitar av sin kork och jag undrar om det går med vanlig limning eller gör man bäst i att lämna in till någon kunnig? Om det är lätt att byta dvs
Tacksam för svar
Skitfiske!