Hej!
jag hade tänkt börja jerka och jag skulle vilja ha tips på om det finns någon kunnig med bra info om utrustning.
hade tänkt mig en Ambassadeur 6000 Red (om de är bra?) och något 6 fot spö, helst under 500 :-
OBS! jag fiskar nästan uteslutande i en liten sjö och inriktar mig på gädda. jag skulle också kunna jobba fram ytbeten på tillfredställande sätt, så tips på spö?!
tack på förhand! Skitfiske!
jag hade tänkt börja jerka och jag skulle vilja ha tips på om det finns någon kunnig med bra info om utrustning.
hade tänkt mig en Ambassadeur 6000 Red (om de är bra?) och något 6 fot spö, helst under 500 :-
OBS! jag fiskar nästan uteslutande i en liten sjö och inriktar mig på gädda. jag skulle också kunna jobba fram ytbeten på tillfredställande sätt, så tips på spö?!

tack på förhand! Skitfiske!