Hej!
tänkte köpa mig ett vertikalsett, var och kollade på ett spö och en rulle från Gunki.
Spöt heter Gunki Hayasaki, 1,98cm och 7-24gr
rullen heter Gunki Bc 200.
är det någon som har ngt erfarenhet av spöt eller rulllen och vad tycker ni om det?
annars ge gärna tips på vad ni är nöjda med!
mvh
tänkte köpa mig ett vertikalsett, var och kollade på ett spö och en rulle från Gunki.
Spöt heter Gunki Hayasaki, 1,98cm och 7-24gr
rullen heter Gunki Bc 200.
är det någon som har ngt erfarenhet av spöt eller rulllen och vad tycker ni om det?
annars ge gärna tips på vad ni är nöjda med!
mvh