Val av utrustning för Kust-öring - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Val av utrustning för Kust-öring

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av tonyex Visa inlägg
    Pro rocket med ut trim är ett mkt bra alternativ. Robust rulle men mkt bra kastegenskaper.
    Kommer man nära 3000 riksdaler, då finns det många bra alternativ att överväga, fast då ska man titta åt andra tillverkare.
    Fast jag kommer inte att sätta myror i huvudet på dig, Anders, pro rocket med ut trim är nästan som gjort för dig.
    Häls /T
    PS: Satsa på "UT Sea Trout Performance" om det kittet finns kvar.
    Har letat men inte hittat just det kittet ? ? För om jag UT-trimmar så skulle högre utväxling kännas bra. Och Jorgen har bra argument. Känns lockande att nyttja saker man redan har och inte använder genom lite trimdelar. Men det går ju att sälja.

Men visst är rocketen nice Tonyex du verkar förstå vilka leksaker som får en pojkes ögon att tindra he he, ska nämnas att jag helst håller mig i amba skråt.

Mörrumen gick just på tradera för 1800:- ny. hade högsta bud till nån minut kvar å då ville min dator plötsligt sega ner sig ? ? så den gick mig ur händerna. . tror fasiken jag blev bortsegad av konkurenterna
    Senast ändrad av Exxet; 2012-02-04, 14:09.
    Det finns två ting som är oändliga - universum och människans dumhet, Men när det gäller universum är jag inte helt säker. [Albert Einstein]

Att klaga är som att sitta i en gungstol – du har något att göra men du kommer ingenstans. [Dalai Lama]

Kommentera

Mörrumen gick just på tradera för 1800:- ny. hade högsta bud till nån minut kvar å då ville min dator plötsligt sega ner sig ? ? så den gick mig ur händerna. . tror fasiken jag blev bortsegad av konkurenterna
      Var inte ledsen, med lite tur har http://www.sportfiskegiganten.se/index.php sin kvar för 1500kr ring dom och hör, hittills har det aldrig varit problem att få prylarna hemskickade trots man inte kan beställa dom i Webb-butiken....

Kommentera

vilken kust? syd-, väst- eller ostkusten?

Kommentera

Ursprungligen postat av jorgen.mansson Visa inlägg
          Bättre du nämner dina alternativ av andra märken då! finns ju riktigt roliga rullar av andra fabrikat där priset brukar va avskräckande.....
          Axe har investerat "lite" i andra leksaker, han måste få köpa mat till familjen oxå. Häls /T

Kommentera

Angående Seatrout kittet så hittade jag det i prislistan hos www.Reelman.se han håller i 2500 avdelningen efter UT.

såg dyrt ut.... men i vilket fall så verkar han även ha grejer till vanliga ambor och inte bara 2500 även om det verkar vara det han sysslar med mest

Kommentera

Vet inte heller om kittet (UT Sea Trout Performance) är kvar, fast Micke på sportfiskeboden bör ha koll på det.
              Länk: http://www.fiskesnack.com/forum/show...rda-friska-tag

Ursprungligen postat av axe Visa inlägg
              Men visst är rocketen nice Tonyex du verkar förstå vilka leksaker som får en pojkes ögon att tindra he he, ska nämnas att jag helst håller mig i amba skråt.
              Du vet hur det är, det sägs att skillnaden mellan en pojke på 12 eller 40 år är endast prislappen på deras leksaker...

Häls /T

Kommentera

lundgrens har sea trout preformens.

men sportfiskeboden ska ha hand om allt trim till 5000, 6000 rullarna så dom bör med ha det.

Kommentera

Axe har investerat "lite" i andra leksaker, han måste få köpa mat till familjen oxå. Häls /T
                  Dom får väl leva på ny-fångad fisk ett bra tag framåt

Kommentera

tack tack tack,

Japp har hittat det kittet undrar bara över de 500 merkostnad mot normalkittet.

Jorgen, ska familjen leva på den fisk jag fångar blir vi inte feta

Tonyex, även om ja köpt fotoprylar för 20 k och ny bil till familjen så är jag sparsam när de gäller fiskeprylar

SimpZen, rackarns dig
                    Jag som hade 2 val efter att mörrumen gick bort, cs pro rocket eller trimma en av dom jag har. Så länkar du till en riktig rull-porr sida. Nu blev jag ju helt såld på en 2500-rulle efter att ha läst reelman. vilka godingar

Huvudvärk idag och rullkåt så nu vet jag varken ut eller in, Men supertack för all info i vilket fall har 2 bra alternativ som jag förstår båda ger mig en kanonrulle för HÖ.

Ska snöa-runt lite om 2500 rullar bara för nöjets skull ett tag.
                    hittade denna sköna sida länk från reelman tror ja, http://www.sensibus.se
                    Det finns två ting som är oändliga - universum och människans dumhet, Men när det gäller universum är jag inte helt säker. [Albert Einstein]

Att klaga är som att sitta i en gungstol – du har något att göra men du kommer ingenstans. [Dalai Lama]

Kommentera

Ursprungligen postat av axe Visa inlägg
                      tack tack tack,

Japp har hittat det kittet undrar bara över de 500 merkostnad mot normalkittet.

Jorgen, ska familjen leva på den fisk jag fångar blir vi inte feta

Tonyex, även om ja köpt fotoprylar för 20 k och ny bil till familjen så är jag sparsam när de gäller fiskeprylar

SimpZen, rackarns dig
                      Jag som hade 2 val efter att mörrumen gick bort, cs pro rocket eller trimma en av dom jag har. Så länkar du till en riktig rull-porr sida. Nu blev jag ju helt såld på en 2500-rulle efter att ha läst reelman. vilka godingar

Huvudvärk idag och rullkåt så nu vet jag varken ut eller in, Men supertack för all info i vilket fall har 2 bra alternativ som jag förstår båda ger mig en kanonrulle för HÖ.

Ska snöa-runt lite om 2500 rullar bara för nöjets skull ett tag.
                      hittade denna sköna sida länk från reelman tror ja, http://www.sensibus.se
                      2500 rullar är riktigt fina till havsöringen:P

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04
                      2 355 svar
                      272 558 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg engqvist