Jo, skall jag skicka den på din telia mail?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Östersjötrolling 2007
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Alessandro Visa inläggJo, skall jag skicka den på din telia mail?Men varför lägger du inte ut den i galleriet?
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Jonas 37Jag har fiskat utanför Landsort en gång och det var runt år 2000.Kommer i håg att den sk lotsen höll på hela dan och djävlades med trollingfiskare.Han bara åkte kors och tvärs hela dan på djävulskap.Håller han på fortfarande?
Vi sjösatte i Trosa och vart utan fisk.När vi kommer i land så tar bröderna Andeen upp sina båtar.Dom har en lax på 16kg och en havsöring på 8kg.I hate the smell of twostrokes in the morning, so do all in the harbour!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Alessandro Visa inläggRapport ifrån landsort igår, jag fick en på 10å6 och vi sumpade en större i dubbelhugget där linan gick i propellern.
En segelbåt hade precis innan kapat flera linor så det var kaos i båten.
Hörde om en annan som vägde 15 som också kom upp.
Skaffa starktonshorn mot segelskallarna funkar bra annars slår de invid relingen om du har otur!
Gratulerar till laxen!I hate the smell of twostrokes in the morning, so do all in the harbour!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Alessandro Visa inläggRapport ifrån landsort igår, jag fick en på 10å6 och vi sumpade en större i dubbelhugget där linan gick i propellern.
En segelbåt hade precis innan kapat flera linor så det var kaos i båten.
Hörde om en annan som vägde 15 som också kom upp.
Grattis till 10+ och osis med proppen men shit happens
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Rospigg Visa inläggVilket jäkla sätt, det är ju oförlåtligt dåligt sjömanskap att göra så hoppas Ni rapporterade det till KBV för det är lagbrott så har Ni uppgifter på båten som dem kan dentifiera den med så kan det bli åtal för vårdslöshet i sjötrafik vilket jag gissar ger böter.
Grattis till 10+ och osis med proppen men shit happens
seglar i kapp en båt som går sakta.How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur.C.Clarke
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Alessandro Visa inläggTammis, inte min båt, så jag gör ingenting...I hate the smell of twostrokes in the morning, so do all in the harbour!
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av minstfarlig, 2024-08-28, 18:46
|
5 svar
746 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
![]()