Totalt 71 stycken över 10, hittills iår enligt regals hemsida, det är onekligen en bra säsong.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Östersjötrolling 2007
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Alessandro Visa inläggTotalt 71 stycken över 10, hittills iår enligt regals hemsida, det är onekligen en bra säsong.G.Loomis - Fear No Fish
Kommentera
-
Ursprungligen postat av jojon80 Visa inläggUsch jag ger upp östersjön en hel veckas nötande på heta platser har bara gett mej nedanstående...
Kommentera
-
Ursprungligen postat av jojon80 Visa inläggUsch jag ger upp östersjön en hel veckas nötande på heta platser har bara gett mej nedanstående...I hate the smell of twostrokes in the morning, so do all in the harbour!
Kommentera
-
inget vidare...
..ja du , det är inte kul i östersjön...inte ofta iaf...men med den kroken skulle väl laxen lossnat ändå..
Ursprungligen postat av jojon80 Visa inläggUsch jag ger upp östersjön en hel veckas nötande på heta platser har bara gett mej nedanstående...
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Perx Visa inlägg..ja du , det är inte kul i östersjön...inte ofta iaf...men med den kroken skulle väl laxen lossnat ändå..
Kommentera
-
Ursprungligen postat av TAMTAM Visa inläggDet går ju inte jojon bara kämpa på enda stället du hittar såna här
Kommentera
-
owner
ownerkrokarna är ratade av många här på ön pga av att otroligt många laxar tappades på dem tidigare, på tok för små hullingar om du tex jämför med eagleclaw, annars är väl 1.0 alldeles lagom storlek, nk krokarna duger väl direkt ur asken , var ngn som rekommenderade vmc 8650 till laxtrollingen och skulle aldrig byta till ngn annan krok...
Med en storlax på kroken , som i värsta fall tar minst en timme att landa så känns det vanskligt med en owner som "nöter" upp ett hål för att sedan knappt ha ngn hulling att prata om....
Detta är iaf hur vi resonerat, men det är väl kanske vikitgast att få dem att hugga vilket tydligen varit svårt här i år,.
De laxar som finns verkar alla gå längre mot svenska sidan detta år.
Ursprungligen postat av jojon80 Visa inläggowner 1.0 för liten för NK-skedarna? Ja inte vet jag, ingen expert på östersjötrolling. Har 2.0 också tycker dom blir lite väl fläskig. ju större krok desto stelare gång eller hur. Vad kör ni på för strl?
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av minstfarlig, 2024-08-28, 18:46
|
5 svar
748 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
![]()