Biltema vadarstövlar - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Biltema vadarstövlar

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Biltema vadarstövlar

Kommer nog att bli ett par från Biltema. Kommer att användas bara några ggr/år
    I näst kast så .....

Kommentera

Smyger du runt på Konsum i vadarbrallor..ha ha fick mig ett gott garv där!

Kommentera

Ursprungligen postat av Funken Visa inlägg
        Smyger du runt på Konsum i vadarbrallor..ha ha fick mig ett gott garv där!
        Menar du att det skulle vara udda på något vis?

Kommentera

Biltema vadarstövlar

Ursprungligen postat av lausvik Visa inlägg
          Menar du att det skulle vara udda på något vis?
          Näe, det är nog alla andra som inte ska ut och fiska som är lite konstiga...

Det är väl lite som för dykare. Dykning gör två saker, man blir pissnödig (har garanterar med att man är instängd i en tät dräkt att göra) och hungrig. Därför smyger man in på butiker, mackar och vägkrogar för att söka upp något ätbart iklädd diverse illaluktande underställ efter dyket. Efter ett tag blir man så van att man inte ens reagerar när dom hippa kunderna glor på en som något från en annan planet...
          Anders @ gäddfiske.se

Kommentera

Ursprungligen postat av anders@gäddfiske.se Visa inlägg
            Näe, det är nog alla andra som inte ska ut och fiska som är lite konstiga...

Det är väl lite som för dykare. Dykning gör två saker, man blir pissnödig (har garanterar med att man är instängd i en tät dräkt att göra) och hungrig. Därför smyger man in på butiker, mackar och vägkrogar för att söka upp något ätbart iklädd diverse illaluktande underställ efter dyket. Efter ett tag blir man så van att man inte ens reagerar när dom hippa kunderna glor på en som något från en annan planet...
            Det var väl det jg tyckte. Att det var mer diskret att behålla vadarna på än att knalla in i fillingarna.

Kommentera

Lausvik.
              Du köpte ju upp dig på ett par 47or. Hur har dina biltemavadare funkat?
              FFa: har de hållit? Mina Viking rubber inköpta '89 kan eventuellt behöva pensioneras...
              Jag tror på Leif. Dessutom tror jag på Göran, Erik och Elanen. Robert Lind i Kramfors, vem fn är det?

Kommentera

Ursprungligen postat av Abumatic220 Visa inlägg
                Lausvik.
                Du köpte ju upp dig på ett par 47or. Hur har dina biltemavadare funkat?
                FFa: har de hållit? Mina Viking rubber inköpta '89 kan eventuellt behöva pensioneras...
                De är hela fortfarande men har inte använts särkilt mycket. När jag flyttade för några månader sedan återfann jag nämligen mina gamla vadarstövlar (sådana där som går upp till grenen) och de är mycket bekvämare. Jag vadar sällan så långt ut att vattnet går över knäna.

Kommentera

Tack för svar.
                  Jag tror på Leif. Dessutom tror jag på Göran, Erik och Elanen. Robert Lind i Kramfors, vem fn är det?

Kommentera

hoppar på tråden jag me! Faktiskt riktigt nöjd, dock bara tagit några pass med biltemas
                    men dom funkar fortfarande. Jag får säja att jag är överraskad. köpte ett par
                    abu från jula för något år sedan och dom läckte redan tredje turen, slutade med vatten
                    upp till knäna. blev tunnan med dom och ett akutinköp på biltema

Har trott att biltema vadarna pajat några ggr men bara mina hjärnspöken, alla ggr
                    varit torr när jag dragit av dom.

Kommentera

Har man små fötter finns dom för 99kr just nu, det är ett kap, om man har små fötter...
                      Anders @ gäddfiske.se

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Ambassadeur5000, 2007-04-14, 22:00
                      24 svar
                      2 367 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg lsjonsson