Ditt senaste inköp. - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ditt senaste inköp.

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• flipper 40
    replied
    Ctec m100

Lämna en kommentar:

• Guest
    Guest replied
    En Rapala CDJ-9 i SFC!

Lämna en kommentar:

• KeBa
    replied
    Allra senaste, en ful Salmo Sweeper för 39 spänn på Snäjk i Vbg...lagom pris!

Dan innan släpade jag hem ett spö från Söders...TBC710HF
    Första besöket där, mycket positivt!

Snart trillar det in drös prylar på posten som kommer pusslas ihop till en ny rulle...plus lite annat som behövs för kreativt rullmek! :-)

Lämna en kommentar:

• Abborrgäddan
    replied
    En 20-50 lb Calstarklinga på 5,6` med tillbehör från American Tackle och Aftco.

Lämna en kommentar:

• Jefvelberg
    replied
    Ursprungligen postat av Semb Visa inlägg
    kommer förmodligen starta en projekttråd när jag får tillgång till min garageplats
    Det tar vi som ett löfte! :-)

Lämna en kommentar:

• Doc.
    replied
    Nu är det här iof ingenting mot alla fantastiska prylar som postats tidigare i denna tråd, men;

Click image for larger version

Name:	image (4).jpeg
Views:	1
Size:	345,3 KB
ID:	1776025

Köpte en liten surprisepåse med random jiggar och då låg den här i. Sjukt fin med alla detaljer i 3D (även fjällen!) och en sån ankfots-tail.
    Någon som vet tillverkare/namn på denna? Känns som att jag bör införskaffa fler

Edit: Google <3. Tydligen en Daiwa Duckfin shad
    Senast ändrad av Doc.; 2014-12-06, 00:03.

Lämna en kommentar:

• Semb
    replied
    Mitt senaste inköp (idag) var en Crescent 465. Den ska byggas om en hel del, kommer förmodligen starta en projekttråd när jag får tillgång till min garageplats

Lämna en kommentar:

• Kocken1
    replied
    Ursprungligen postat av Gösta Visa inlägg
    [ATTACH=CONFIG]74579[/ATTACH]
    Den som inte hållit i en sådan här har aldrig känt hur en rulle kan kännas. Denna är sprillans ny, men jag kommer att köpa ett par till av orginalmodellen... imorgon blir det premiärfiske från land... Men som sagt, har ett par inte allt för skrapade orginalare på gång så nu har jag fastnat i fällan...

Edit: Sorry, men det kanske inte syns att det är en helt ny 2500 C på bilden. Kan inte tänka mig en bättre rulle för lätt multifiske (JoTonyex, jag vet att du inte delar den uppfattningen, men den är min...)
    Grymt fin, men om du tycker så borde du väl kunna tänka dig att 1600 serien bättre till det lättaste? :-).

Lämna en kommentar:

• Gösta
    replied
    Ursprungligen postat av Gösta Visa inlägg
    Darts carbon coated wire 60 lb, diverse fjäderringar, trekrokar, och enkelkrokar (har inte hittat någon som har spikes här i närheten, men en avklippt worm hook funkar kanon) samt wirelås. Vinterterapi att tillverka egna stingers när rullarna är servade...
    Hoppas återkomma med något lite mer spännande om en vecka...
    Click image for larger version

Name:	DSC_0007.jpg
Views:	2
Size:	773,0 KB
ID:	1776022
    Den som inte hållit i en sådan här har aldrig känt hur en rulle kan kännas. Denna är sprillans ny, men jag kommer att köpa ett par till av orginalmodellen... imorgon blir det premiärfiske från land... Men som sagt, har ett par inte allt för skrapade orginalare på gång så nu har jag fastnat i fällan...

Edit: Sorry, men det kanske inte syns att det är en helt ny 2500 C på bilden. Kan inte tänka mig en bättre rulle för lätt multifiske (JoTonyex, jag vet att du inte delar den uppfattningen, men den är min...)
    Senast ändrad av Gösta; 2014-12-05, 21:27.

Lämna en kommentar:

• Tybling
    replied
    Pimp my dragbil.

Blev båge och lampor fram

Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Ambassadeur5000, 2007-04-14, 22:00