Tackelbox? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Tackelbox?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Tackelbox?

Någon som har något tips på en fruktansvärt stor och bra betesbox typ D.A.M dock större? gärna i tyg som man kan bära med sig kortare sträckor som är riktigt brutalt stor.
    hör av er!

Ursprungligen postat av LordPike
    Någon som har något tips på en fruktansvärt stor och bra betesbox typ D.A.M dock större? gärna i tyg som man kan bära med sig kortare sträckor som är riktigt brutalt stor.
    hör av er!
    Zaltbagen är ju enorm. Men axelremmen på den verkar tveksam. Jag har även en sån här: http://www.basspro.com/servlet/catal...&hvarClassCode Den rymmer 7-8 st 3700. Basspro har en hel hög med olika varianter av rätt stora softbags.

Kommentera

Finns dessa väskor att tillgå någonstans i Sverige eller är det utlandsorder som gäller?

Kommentera

Ursprungligen postat av LordPike
        Finns dessa väskor att tillgå någonstans i Sverige eller är det utlandsorder som gäller?
        Det är nog utlandsorder som gäller. Väskor där inte lådor ingår är ganska bra att skicka. Kolla annars på attitudebaits.com, man brukar kunna köpa saker genom dom om man tycker USA-ordrar verkar krångliga.

Kommentera

zaltbagen finns på www.fiskarnas.se för 595:-. Funderar på en sån själv till våren

Kommentera

Jag har en FishLogic tackelväska som jag köpte på "sportfiskepoolen" i Uppsala för ca 400 kr. Den är kanonbra, med stora rymlig fickor samt smart lösningar som t.ex hållare för tång och andra småpryttlar. Flera av mina polare använder denna väska och är helnöjda.

Kommentera

Ursprungligen postat av Krokko
              Jag har en FishLogic tackelväska som jag köpte på "sportfiskepoolen" i Uppsala för ca 400 kr. Den är kanonbra, med stora rymlig fickor samt smart lösningar som t.ex hållare för tång och andra småpryttlar. Flera av mina polare använder denna väska och är helnöjda.

Jag har också en sådan, jäkligt bra, får plats med extra rullar och massa tänger, vågar etc.

Kommentera

Om du vill ha en "...fruktansvärt stor och bra betesbox typ D.A.M dock större?" så kan du ju alltid kolla på Lundgrens värsting för 1495:- på

Den är jättestor... och jättetung, väger tydligen 9,5 kg utan beten i! Den är iofs inte i tyg, men stoooor.

Kommentera

Ursprungligen postat av Krokko
                  Tjena jag har en Prologic väska på sportfiskepoolen i Uppsala som man kan ha som bag eller ryggsäck. Ryggsäcks remmarna kan man montera bort.. jag får utan problem plast med 8-9 plano 3700 i den.. + plats för våg,kamera och tillbehör.
                  Gav 695:- för denna

Discover Prologic, your ultimate destination for high-quality carp fishing gear and tackle. With a passion for innovation and excellence, we provide everything you need to elevate your fishing experience—whether you’re a beginner or a seasoned angler. Join us in creating unforgettable memories on the water!

Kommentera

Ursprungligen postat av moretoft
                    Tjena jag har en Prologic väska på sportfiskepoolen i Uppsala som man kan ha som bag eller ryggsäck. Ryggsäcks remmarna kan man montera bort.. jag får utan problem plast med 8-9 plano 3700 i den.. + plats för våg,kamera och tillbehör.
                    Gav 695:- för denna

http://www.prologicfishing.com/produ...Picturegallery
                    Moretoft: Undra vad som är skillnaden mellan Fish och Prologic? Ser likadana ut i materielet. Ryggsäck är ju bra, bara den inte blir för stor och otyplig, själv försöker jag skala ner på prylar som ska med ut, man vill ju hinna lära sig tekniken med sitt bete.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Ambassadeur5000, 2007-04-14, 22:00
                    24 svar
                    2 508 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg lsjonsson  
                    Startad av gabbu, 2015-12-04, 08:57