bara för att flinka in lite i debatten höger eller vänster vevad. En del kanske inte tänker på det men ibland så byter man hand efter kastet och vevar med höger arm fast man från början startade kastet som vänster vevare. Jag gjorde så tills jag var 18 iaf. Men nu har jag vant bort ovanan då det var otroligt smidigt att slippa hand bytet. Hoppas ni förstod vad jag menade med att man gör hand byte. Jag skulle nog inte göra det av texten haha.
Jag kommer beställa ett antal c4:or från USA, för att ha som alltiallo rullar och en trimmad från UT till jerk. Men skulle jag köpa en rulle från andra sidan atlanten skulle jag kanske kolla på någon lite dyrare rulle. DC rullen som ewerflow skulle vara ett alternativ, eller någon lite finare Abu rulle.
Jag kommer beställa ett antal c4:or från USA, för att ha som alltiallo rullar och en trimmad från UT till jerk. Men skulle jag köpa en rulle från andra sidan atlanten skulle jag kanske kolla på någon lite dyrare rulle. DC rullen som ewerflow skulle vara ett alternativ, eller någon lite finare Abu rulle.
.

Kommentera