Öringdrag på tradera - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Öringdrag på tradera

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #11
    Nu hittade jag rätt. Det va inte lynx utan nirvahna som jag tyckte var så bra.

    http://www.meerforelle-und-mehr.de/Home/wobbler.html

    Har inte hittat någon som säljer dem dock. Är väl iofs inget unikt med dem utan mest nostalgi..

    Kommentera


    • #12
      Ursprungligen postat av esoxlucius666 Visa inlägg
      Kolla bara vad en del dårar ( i mitt tycke ) bjuder för Baitbox bomben på Tradera!!! Uppåt tusen spänn för ett drag som medverkat i några fiskefilmer. Köper hellre 10 olika drag för den slanten som jag inte måste vara skitnödig för att tappa varje kast man tar.....
      Jag har sett enskilda Baitboxbomber gå för 2175 kr tror jag. Det är galna pengar. Jag som har ett fåtal av dem (köpta direkt från deras webbshop) blev sugen på att sälja. Däremot känns det lite halvt respektlöst att köpa något för 200 kr och sedan sälja det för 600-800 kr (en ganska normal summa Baitboxbomben går för). Jag är säker på att jag hört Simon, skaparen av betena, uttryckt att han inte vill att de ska bli samlarobjekt eller att folk ska köpa massor och återförsälja dem. Respekt till Baitbox att de inte säljer de för över 400 kr, för det hade gått. Jag köpte mina två första för 100 kr/st från deras webbsida.

      Kommentera


      • #13
        Ursprungligen postat av Benjamin S Visa inlägg

        Jag har sett enskilda Baitboxbomber gå för 2175 kr tror jag. Det är galna pengar. Jag som har ett fåtal av dem (köpta direkt från deras webbshop) blev sugen på att sälja. Däremot känns det lite halvt respektlöst att köpa något för 200 kr och sedan sälja det för 600-800 kr (en ganska normal summa Baitboxbomben går för). Jag är säker på att jag hört Simon, skaparen av betena, uttryckt att han inte vill att de ska bli samlarobjekt eller att folk ska köpa massor och återförsälja dem. Respekt till Baitbox att de inte säljer de för över 400 kr, för det hade gått. Jag köpte mina två första för 100 kr/st från deras webbsida.
        Oklart om det är vissa färger som går så dyrt? Det gick några baitboxbomber nu för 350-400kr styck.

        Kommentera


        • #14
          Ursprungligen postat av Marfal Visa inlägg

          Oklart om det är vissa färger som går så dyrt? Det gick några baitboxbomber nu för 350-400kr styck.
          Framförallt "Exclusive" färgerna går för dyra summor, samt klassikerna (Blåsill, Rödbuk, Lillöring, Lillröding, Ölbomben m.m.).

          Kommentera


          • #15
            Kan någon förklara hypen kring dessa beten?

            Kommentera


            • #16
              Ursprungligen postat av gabbu Visa inlägg
              Kan någon förklara hypen kring dessa beten?
              Folk är inte kloka?

              Kommentera

              Foton

              Collapse

              Relaterat

              Collapse

              Ämnen Statistik Senaste inlägg
              Startad av Laxen, 2002-08-31, 22:30
              2 svar
              2 478 visningar
              0 gillar
              Senaste inlägg TomHiddleston  
              Startad av Johan77, 2004-05-23, 14:28
              24 svar
              3 813 visningar
              0 gillar
              Senaste inlägg uffe62
              av uffe62
               
              Startad av Johan77, 2004-05-24, 16:09
              39 svar
              5 614 visningar
              0 gillar
              Senaste inlägg OGRudan
              av OGRudan
               
              Startad av Lecnac, 2014-05-20, 11:40
              468 svar
              107 621 visningar
              0 gillar
              Senaste inlägg Julle68
              av Julle68
               
              Startad av gabbu, 2015-12-04, 08:57
              3 545 svar
              228 111 visningar
              12 gillar
              Senaste inlägg Wilier75  
              Arbetar...
              X