Traderas AI ”autopiloter” - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Traderas AI ”autopiloter”

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Traderas AI ”autopiloter”

Kan vi månne enas kring att Traderas AI ”autopiloter” är under utveckling?……

https://www.tradera.com/item/1001139...-c3-rullkapsyl

Ganska enkelt för säljaren och göra en enkel sökning och ta reda på vad saker och ting heter istället för detta.

Kommentera

Japp, och i detta fallet har jag påtalat AIs ”härjningar” med vederbörandes annons.
      Men viljan/förmågan att få den rätt tycks saknas, alternativt litas det blint på Traderas ”hi tech” blindstyren…..
      Bedrövlig ”utveckling” detta. Deras okontrollerade AI drar sig inte för att ”uppfinna” egna benämningar, inte ens för arter. Härförleden hade ex vis en bälta (ett djur) via AIs ”logik” fått finna sig i namnbyte till den icke existerande benämningen pansarvarg!….
      Senast ändrad av Piscantur stercore; 2026-07-13, 07:06.

Kommentera

Den oerhört exotiska AI ”Pansarvargen” omnämnd i min förra post, har nu gjort bejublad comeback på Tradera!

Edit:
        Gjorde nyss för skojs skull en sökning på pansarvarg på den för AI ”autopiloterna” paradisiska plattformen Tradera.
        För denna fullständigt unika art blev det föga förvånande 1 (en) träff….
        Kan därmed med sorg i hjärtat konstatera att pansarvargen är en extremt utrotningshotad art.
        Dessvärre avslutas dessutom aktuell annons imorgon, månne är då dess livsöde beseglat?
        Men att misströsta pga detta ligger inte för mig, jag väljer istället med stor spänning och förväntan på att få uppleva nästa digitalt ihopkokta art, manifesterad av AI.
        Frågan är om man skulle kunna typ oddsa på benämning ang ny AI art?
        Personligen skulle jag isf lägga mina pengar på fågeltruck….

Senast ändrad av Piscantur stercore; 2026-07-24, 16:20.

Kommentera

Allt inom AI är under utveckling!
          Tyvärr är AI ingen fördel för oss dödliga annat än kortvariga lätta svar, men vi är människor; korkade, lata och ignoranta.
          De som har fördel av AI på lite längre sikt är de stora data-brokers som enkelt samlar in ännu mer data.

Kommentera

Jo så är det.
            Man kan ju dock tycka att det kunde vara betydligt mer utvecklat innan lansering på ex vis Tradera.
            I nuläget är ju skiten så dålig att det mest känns som ett skämt. Blir ju typ att ”en blind leder en blind”, åtminstone för oinsatta.

Kommentera

Var inte rädd att påpeka detta till tradera då det är de som leder oss in i fållan att använda skiten.
              Personligen har jag valt att aldrig använda deras tjänster då de trissar upp priserna med deras botar.

Kommentera

Det har gjorts vid ett flertal tillfällen utan resultat eller för den sakens skull att de återkopplat.
                Att priserna skulle trissas upp pga deras ”blindstyren” har jag dock svårt att se. Det de åstadkommer i annonserna är ju i bästa fall skrattretande bedrövligt. De kan ju ex vis oftast inte ens skilja på en haspel eller multirulle, så då helgarderar dom glatt med att i en och samma annons kalla rullen för båda….
                Rullkapsyl får nog iaf hitintills betraktas som unikt.

Saliga äro de saktmodiga, ty de skola ärva jorden…..

Kommentera

Rullkapsyl får nog iaf hitintills betraktas som unikt.
                  lol

Blinstyren/Botar är problemet oavsett vad vi dödliga kallar dem. Jag hoppas Sportfiskarna iaf får stora bidrag från tradera då de säljer ut sig i svenskt fiske.

Kommentera

Jag hoppas Sportfiskarna iaf får stora bidrag från tradera då de säljer ut sig i svenskt fiske.

Vill du utveckla detta lite?

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Ambassadeur5000, 2007-04-14, 22:00
                    24 svar
                    2 506 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg lsjonsson