Pro Guide V-16 eller Super Guide V-16? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Pro Guide V-16 eller Super Guide V-16?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Pro Guide V-16 eller Super Guide V-16?

Vilken är att föredra? Såg att Huges kan ta hem Tracker, skall snacka med dem imorgon... de brukar vara bra att ha att göra med enligt tidigare erfarenheter.

Vad är pos. resp neg. med ovanstående modeller?

/MT

Och hade äntligen bestämt mig för en Arkip igår... slutade med leverans i slutet av augusti! Går inte heller att köpa någon av andra handlare som har hemma, när man fått ett pris på 121´ inkl. Honda 50!

/MT

Kommentera

kolla me båthuset i kalmar
      RODDAN

Kommentera

Kanon, tack för tipset! Ringer dem också imorgon.

/MT

Kommentera

Någon som har koll på Tracker-modellerna? Mot varandra så att säga...

Kommentera

Radsby, du menar ang. Tracker väl?

Kommentera

Du ska nog ha Pro för Blekingefiske. Jämför invändig bredd och fribordshöjd.
              Det går dessutom inte att jämföra en Tracker med en Arkip. Det är hur mycket som helst mycket mer båt för pengarna i det förra fallet. Om nu inte Huges tar oskäligt betalt för förmedlingen.

Edit; Glöm det där med fribordshöjd. Men det är stor skillnad på bredden. Pron är bredare och tyngre.
              Senast ändrad av KG?; 2007-06-15, 19:36.

Kommentera

Tack KG? för råden, nä jämför inte... har trott det varit omöjligt att få tag i en ny Tracker i Sverige utan egen-import. Men eftersom jag nu bestämt mig för ett nytt båtköp och Arkip:en har lång leveranstid, är Tracker ett alt. om nu Huges eller någon annan kan få hem ett ex. Priset i sig är inte avgörande mer än att det skall vara just "rätt"! Om det sedan är rätt i i 100 papps klassen eller i 200 papps klassen osv är inte direkt avgörande, allt handlar som vanligt om att göra en god investering. Gillar Arkipen starkt, tycker Trackern är anskrämlig på bilderna på www.trackerboats.com, men det är ju bara bilder. Många snackar så jäkla gått om Trackern, bla vissa norrmän. Man blir så sugen så sugen... tom kärringen har accepterat ett nytt båtköp (av mindre modellen), det är bara att, om det nu finns något att köpa!

/MT
                Senast ändrad av Muskytracker; 2007-06-15, 20:03.

Kommentera

Nu tror jag iofs att det kan en jävla tid att få hem en Tracker till Sverige. Men det är värt väntan. Visserligen kunde färgsättningen på Pron varit bättre, jag vet inte om det finns några options eftersom jag inte orkade leta upp en fungerande zip-code för att kunna "bygga" båt. Men som Tracker-ägare sen 1990 vet jag att det inte finns några lika bra alternativ. I varjefall inte i Sverige.

Kommentera

Ja, du har väl en något äldre modell, men den ser riktigt schysst ut på bilderna i jämförelse med fotona på trackerboats.com.

/MT
                    Får definitivt besked på måndag gällande Linderns leveranstid, men nu har man fan blivit riktigt sugen på en Tracker, hmm...

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Ambassadeur5000, 2007-04-14, 22:00
                    24 svar
                    2 345 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg lsjonsson  
                    Startad av MAW, 2014-11-12, 18:13