BeOutdoor - rea - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

BeOutdoor - rea

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Är man sugen på "oheta" färger på BJ och BB så är det en bra idé att vänta till de senare dagarna på rean då hängde det rätt mycket uppe till låga priser, iaf i Malmöbutiken förra hösten.
    Är det blåål eller vralåk?

Kommentera

Var på Beoutdoor XL förra veckan och skulle köpa några busters.
      159 kr st skulle dom ha. Kom fram en kille och frågade vad jag var ute efter. Jag sa vad det var jag skulle ha men sa att dom var lite dyra eftersom dom brukar kosta 139 på dom flesta andra ställena.
      Då ljuger han o säger att det är samma pris som alla butiker säljer dom för. Det är bara butikernas egna färger som brukar kosta 139 kr.
      Kanske inte är så mycket pengar o bråka om men ska man ha några stycken så blir det ju en del. Jag blev i alla fall sur o gick därifrån för att han var dryg och för att han ljög.

Stannade på Regal på vägen hem istället. Där kostade dom mycket riktigt 139 kr st. Förutom någon egen färg som kostade 118.

En "storkedja" som dom borde ju kunna få ner priserna lite, eller?

Bestämde mig i alla fall för att alldrig mer gå in i deras dyra jävla skämtbutik!

Kommentera

Ursprungligen postat av HaDo Visa inlägg
        Dom brukar ha väldigt dåligt med Buster jerk och andra "kända" märken, ialla fall dom få gångerna jag besökt Beoutdoor. Det är ju klart dom vill sälja det dom har störst marginal på , sitt eget. Berras var bra en gång i tiden , men de va länge sen........Tacka vet jag Söders Sportfiske, där snackar vi kunnig personal!!(Bjuder du på fika nu, Henke )
        Japp när man ska köpa en buster eller nåt välkänt märke kommer dom och tjatar om att man ska "testa" deras egna beten hela tiden, och säger hur många stora gäddor dom har fått på dom...

Ska heller aldrig mer sätta min fot där.
        Senast ändrad av Marc_Bolan; 2009-09-18, 09:28.

Kommentera

Priser på beoutdoor. Hellhuond 179:- 4play 19cm 111:- Buster 127:- Zam Z tail 143:- Esox tail 113:- Salmo sweeper 151:- vet inte om är dyrt men jag tycker inte det...och alla färger finns.

Kommentera

Ursprungligen postat av Roddan Visa inlägg
            Var på Beoutdoor XL förra veckan och skulle köpa några busters.
            159 kr st skulle dom ha. Kom fram en kille och frågade vad jag var ute efter. Jag sa vad det var jag skulle ha men sa att dom var lite dyra eftersom dom brukar kosta 139 på dom flesta andra ställena.
            Då ljuger han o säger att det är samma pris som alla butiker säljer dom för. Det är bara butikernas egna färger som brukar kosta 139 kr.
            Kanske inte är så mycket pengar o bråka om men ska man ha några stycken så blir det ju en del. Jag blev i alla fall sur o gick därifrån för att han var dryg och för att han ljög.

Stannade på Regal på vägen hem istället. Där kostade dom mycket riktigt 139 kr st. Förutom någon egen färg som kostade 118.

En "storkedja" som dom borde ju kunna få ner priserna lite, eller?

Bestämde mig i alla fall för att alldrig mer gå in i deras dyra jävla skämtbutik!
            Ytterligare en anledning att inte handla i den skitbutiken.

Kommentera

Berras på valhallavägen är helt okej. Fet flugfiske avdelning. Kunnig personal.

Dock tycker jag att deras stora butik ut mot botkyrka trakten är ruskigt B. Känns som att gå in på Coop forum typ. Ingen som kan hjälpa en pga för lite personal.
              http://www.silverbums.com

Kommentera

Otroligt att någon fortfarande är förvånad över att beoutdoor är uselt. Ett exempel: Skulle köpa ett spö som dom hade inför en resa. Kommer på det dagen innan jag ska åka visserligen men ringer dom som säger att det finns inne och att han lägger undan det i kassan eftersom det bara finns ett kvar. Åker under rusningstrafik från norr om Stockholm och hinner innan stängning. Väl där säger säljaren eller vad han nu kallar sig att han "hade för sig" att han ställde det i kassan....(2 timmar sen jag ringde). Spöt visar sig inte längre finnas i butiken. "Men vi har andra liknande bättre spön". Första och sista gången jag har kontakt med dom
                Senast ändrad av AceMe; 2009-09-21, 15:13.

Kommentera

Jag köper antingen från England eller Popup/sporting/attitudebaits (underbar butik), men jag har haft några både bra och dåliga erfarenheter av beoutdoor. Köpte feeders för fyra år sedan av dem och blev förvånad över hur välpacketerade de var när jag fick dem, kul att se. Däremot skulle jag beställa en korum rigask för några månader sen och en vecka efter beställningen så ringde de mig och sa att de inte har den kvar för att de slutat sammarbeta med koum. Då ligger säkert 40 korum produkter kvar på hemsidan..

Angående rean. Var på beoutdoor i gbg i helgen. Det stod att de skulle vara öppet i söndags, så jag åkte dit vid 10 för det är då de öppnar på lördagar, men de visade sig att de öppnade 11 av någon anledning.. så jag satt å häckade i bilen i en timme. Bara besökt butiken två ggr innan trots att jag bor i gbg, då jag tycker utbudet är dåligt, men den här gången hade de iaf det jag sökte. Ett bromanodell proguide set, och till 50%. Tråkigt bara att utgångspriset var brutalt högt (5700 kr), så det blev inte så mkt billigare heja beoutdoor.
                  Bloggen | Portfolio

Kommentera

Söder Sportfiske här 30% rea på allt, och då är det verkligen allt!

Söder Sportfiske har 30% rea på allt, och då är det verkligen på allt i hela butiken inte bara på utvalda produkter! Sista dagen imorgon för er som vill fynda.
                    Senast ändrad av ThePikeHunter; 2009-10-30, 23:16.
                    Söder Sportfiske - Vi har inte råd att sälja skräp
                    www.sportfiskeprylar.se

Kommentera

Ursprungligen postat av ThePikeHunter Visa inlägg
                      Söder Sportfiske har 30% rea på allt, och då är det verkligen på allt i hela butiken inte bara på utvalda produkter! Sista dagen imorgon för er som vill fynda.
                      Så söders sporfiske är en filial till Be Outdoor! Det hade jag ingen aning om!

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Ambassadeur5000, 2007-04-14, 22:00
                      24 svar
                      2 566 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg lsjonsson  
                      Startad av gabbu, 2015-12-04, 08:57